جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه قم با آیت الله اعرافی

حوزه/ رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم با بیان اینکه تمام ظرفیت‌های استان باید در راستای برگزاری کنگره شهدا بسیج شود گفت: یکی از اقداماتی که در نظر گرفته شده این است که تمام رویدادها و اتفاقاتی که در شهر رخ می‌دهد به نام کنگره شهدا و با نام و یاد شهدا باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه ،  احمد حاجی‌زاده امروز در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان قم با آیت‌الله علیرضا اعرافی امام جمعه قم و مدیر حوزه‌های علمیه که در دفتر مدیر حوزه برگزار گرید، با بیان اینکه تمام ظرفیت‌های استان باید در راستای برگزاری کنگره شهدا بسیج شود اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در نظر گرفته شده این است که تمام رویدادها و اتفاقاتی که در شهر رخ می‌دهد به نام کنگره شهدا و با نام و یاد شهدا باشد.

وی با اذعان به اینکه امسال دور نخست کنگره‌های شهدا در کشور به پایان می‌رسد خاطرنشان کرد: همانطور که قم نخستین کنگره شهدا را در کشور برگزار کرد سال آینده نیز دور دوم کنگره‌های شهدا با استان قم آغاز خواهد شد.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم فعال شدن 17 کمیته زیرمجموعه ستاد این کنگره را یادآور شد و گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر استفاده از قالب‌های هنری و ادبی برای معرفی شهدا، در این زمینه برنامه‌ریزی مطلوبی صورت گرفته است تا اقدامات مرتبط با کنگره در جامعه اثربخشی قابل توجهی داشته باشد.

وی اظهار کرد: در استان قم متناسب با نیاز و اقتضائات کمیته‌های جدیدی تشکیل شده تا بتوانیم متناسب با ظرفیت روحانیت، شهدای بین‌الملل و... کار کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha