شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه ارومیه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: اهمیت مسأله فضای مجازی در آستانه انتخابات بسیار مهم و حائز اهمیت است بدین سبب لازم است از تمامی ظرفیت‌های این حوزه و بسیج در راستای کنترل فضای مجازی در بحث انتخابات استفاده کرد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امروز در جلسه ای که با حضور کارگروه‌های تخصصی مجمع عالی بسیج آذربایجان‌غربی برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته در تمامی حوزه‌ها اظهار داشت: بررسی‌ها و تلاش‌های پژوهشی دوستان باید به صورت دستورالعمل‌ها، عملیاتی شود تا با ارائه راهکارها در چارچوب قانون، بتوان آن‌ها را پیاده سازی کرد .

وی با بیان اهمیت مسائل کشاورزی در استان از بیان راهکارهای مسئول این کمیته قدردانی کرده و افزود: مسائل مختلف باید بعد از رسیدن به نظر قطعی و نهایی بطور عملیاتی و برنامه ریزی شده به مسئولین مربوطه اطلاع رسانی و مطالبه گردد و این یکی از شاخصه‌های بسیج در کشور بوده و هست .

امام جمعه ارومیه در ادامه سخنان خود به اهمیت حوزه رسانه و فضای مجازی تأکید کرده و ادامه داد: اهمیت مسأله فضای مجازی در آستانه انتخابات بسیار مهم و حائز اهمیت است بدین سبب لازم است از تمامی ظرفیت‌های این حوزه و بسیج در راستای کنترل فضای مجازی در بحث انتخابات استفاده گردد .

وی خاطر نشان کرد: استان آذربایجان‌غربی با توجه به وجود مذاهب و قومیت‌های مختلف زمینه بروز بحران‌های اجتماعی متعددی را دارد، اما بحمدالله عموم مردم با هوشیاری و دقت در همه مسائل وارد شده و باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شوند اما در زمینه فضای مجازی با محتوا بخشی و بصیرت افزایی می‌توان در مقابل اقدامات رسانه ای معاند که به دنبال ایجاد اختلاف در استان هستند صف آرایی و مقابله کرد.

رئیس مجمع عالی بسیج آذربایجان‌غربی در پایان به اهمیت مسائل استانی اشاره کرده و گفت : تلاش کنید در کنار پرداختن به مسائل ملی و بررسی مشکلات مدیریتی از مسائل استانی و ویژگی‌های آن غافل نشوید و امیدواریم همه کارگروه‌ها در راستای حل مشکلات بعنوان مغز متفکر و پویا بتوانند در حل مشکلات استان کمک شایانی را مانند قبل انجام دهند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha