جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سبحانی

حوزه/ صدا و سیما باید به جای برخی فیلم های کم محتوا، فیلم هایی با این موضوع و عوارض و عواقب اعتیاد بسازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه ،  حضرت  آیت الله سبحانی در دیدار  دکتر اسکندر مومنی رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، گفتند: با وجود معضل آلودگی به تریاک در کشور برغم ممنوعیت کشت آن، معلوم می‌شود که دستی در خارج وجود دارد که می‌خواهد جوانان کشور را از کار باز دارد؛ آمریکاییها آمدند تا با کشت تریاک جوانان کشورهای اسلامی را آلوده کنند.

این مرجع تقلید تاکید کردند: کاری کنید که قاچاقچیان مواد مخدر در همان مرزهای کشور گرفتار شوند، چون داخل که می‌آیند درمیان خرده فروشان پخش می‌کنند وجمع کردن آنها مشکل است.

حضرت آیت الله سبحانی اعتیاد زنان به مواد مخدر را نگران کننده خواندند و گفتند:  بدتر از آن این است که چهار درصد دانشجویان آلوده به تریاک هستند، همه این‌ها نگران کننده است، چون سازنده کشور جوانان هستند.

ایشان با اشاره به نقش رسانه‌ها در پیشگیری از معضل اعتیاد در جامعه گفتند: صدا و سیما باید به جای برخی فیلم های کم محتوا، فیلم هایی با این موضوع و  عوارض و عواقب اعتیاد بسازد.

حضرت آیت الله سبحانی در پایان کار مبارزه با مواد مخدر را الهی توصیف کردند و افزودند: طبق فرموده قرآن کریم اگر کسی انسانی را از مرگ نجات دهد، مانند این است که همه انسان ها را نجات داده، بنابراین در این خصوص هر نوع خدمتی که توسط روحانیان، واعظان، صدا و سیما، گویندگان و نویسندگان انجام می شود، مصداق همین سخن قرآن می‌باشد.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha