پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حسناتی

حوزه/ امام جمعه نجف آباد در جمع مبلغین نجف آباد گفت: ارتباط بین مثلث منزل، مدرسه و مسجد باید تقویت شود و مدرسه بهترین فضا برای جذب مخاطبان به مسجد است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نجف آباد، دهمین گردهمایی ائمه جماعات و مبلغین شهرستان نجف آباد دوشنبه شب، دوم دی‌ماه ۱۳۹۸ در مدرسه علمیه جامعه الامام المنتظر(عج)  نجف آباد با حضور ائمه جماعات مساجد و مبلغین،  امام جمعه نجف آباد و مدیر مدرسه علمیه نجف آباد برگزار گردید.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین حسناتی، امام جمعه نجف آباد گفت: یکی از مهم ترین میدان های تبلیغی مدارس است، روحانیت نباید از این ظرفیت بزرگ غفلت کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های مختلف روحانیون در مساجد شهرستان نجف‌آباد، بیان کرد: ارتباط بین مثلث منزل، مدرسه و مسجد باید تقویت شود و مدرسه بهترین فضا برای جذب مخاطبان به مسجد است.

حجت الاسلام و المسلمین حیدر علی ایوبی، مدیر مدرسه علمیه جامعه الامام المنتظر(عج)  نجف آباد، نیز بیان کرد: خدا را شکر که عمر ما در راه دین سپری می‌شود و در راه دین خداوند گذران زندگی می کنیم.

وی در ادامه افزود: امروز مردم دینشان را از ائمه جماعات و روحانیون دریافت می کنند و ما نسبت به دین مردم مسئولیت داریم. ما با عمل خود باید دین مردم را به صورت صحیح فرهنگ سازی کنیم.

جلسه مبلغین نجف آباد

حجت الاسلام ایوبی

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • صادق IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
    0 0
    اقای حسناتی خوب صحبت میکنند آنهم به قول خودشان برای وحدت اما چقدر فرق است بین صحبت ا یشان وصحبت مقام معظم رهبری/ امام جامعه باید ضمن بیان وایجاد راهکار برای وحدت جامعه از فرو غلتیدن مردم در دام منافقین جلوگیری کند کاری که حضرت امام ومقام معظم رهبری به بهترین وجه انجام داده کافی است به عنوان مشت نمونه خروار صخبت ایشان را درجمع گروه آقای معظم در شبکه آپارات ببینند
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
    0 0
    آقای حسناتی
  • محمد IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
    0 0
    البته اقای حسناتی سحنور است