دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار اهوازیان

حوزه/ سردار اهوازیان گفت: در آستانه انتخابات بزرگ سیاسی مجلس شورای اسلامی هستیم، مردم با حضور خود همانند نارنجک فرهنگی در اجتماع، پیرامون خودشان را تحت تأثیر قرار دهند و حماسه شهدا را یادآوری کنند.

سردار عبدالفتاح اهوازیان در حاشیه برگزاری همایش نهم دی ماه، در گفتگوی باخبرنگار «حوزه» در فلاورجان اظهار کرد: تکریم خانواده شهدا رسالت و هدفی بزرگ برای همگان بوده و همه مردم و مسئولان وظیفه‌دارند نسبت به تکلیف خود در رابطه با خانواده شهدا و ایثارگران عمل کنند.

وی با تأکید بر اینکه نباید از شهدا و آرمان‌ها و ارزش‌های آنان فاصله بگیریم افزود: فاصله و جدایی از شهدا خیانتی بزرگ به ملت ایران است که مشاهده می شود افرادی در شرایط امروز کشور چنین خیانت بزرگی را دنبال می کنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به ایجاد گروهک‌های تروریستی همچون داعش از سوی استکبار جهانی و حمایت همه‌جانبه آنان از این گروهک‌های جنایتکار، گفت: هزینه‌های هنگفتی را مستکبرانی همچون آل سعود برای داعش صرف کردند تا جریان مقاومت را در منطقه از بین ببرند؛ اما زهی خیال باطل که اهداف شومشان عملی نشد و نیروهای مقاومت توانستند بسیاری از مناطق تحت سیطره داعش را در عراق و سوریه  آزاد کنند وامروز آنان هستند که سرافکنده در جهان معرفی می شوند.

وی تصریح کرد: حراست از دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بصیرت نیروهای انقلابی، رزمندگان اسلام و ملت بصیر ایران در دهه‌های گذشته بی‌نظیر و بی‌بدیل بوده است که این روند باید همچنان تداوم یابد.

فرمانده قرار گاه نصرت تأکید کرد: ولایت مداری و شهادت‌طلبی و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و نظام همچون چهل سال گذشته باید تداوم یابد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: مردم ما بدانند شهدای ما مجلس ترحیم نمی‌خواهند، بلکه رهرو می‌خواهند که این مهم با بصیرت و حضور در تمامی صحنه های انقلاب حاصل می‌شود.  

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که جهاد اکبر بصیرت‌افزایی است، گفت: در آستانه انتخابات بزرگ سیاسی مجلس شورای اسلامی هستیم، مردم با حضور خود همانند نارنجک فرهنگی در اجتماع، پیرامون خودشان را تحت تأثیر قرار دهند و حماسه شهدا را یادآوری کنند.
  
وی تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند زمینه را برای روی کار آمدن دولت جوان و حزب‌اللهی فراهم کنید، این مردم از احزاب فاصله بگیرند و شایسته‌سالاری را پیشه خود قرار دهند و به کسی رأی بدهند که با ولایت، آرمان‌های انقلاب و شهدا همخوانی داشته باشد.

سردار اهوازیان با بیان اینکه احزاب های سیاسی در انتخابات شایسته سالاری را از بین بردند، گفت: در سیل خوزستان، گلستان و لرستان همه باهم یک دل و همراه بودند و در دفاع مقدس نیز همه باهم بودیم، اما حزب های سیاسی یکدلی و باهم بودن را کنار زده است؛ در انتخابات پیش رو وقتی به یک شخص رای می دهیم باید ببینیم که با انقلاب چند چند هست و سفره ای که پهن کرده پول آن از کجا آورده است و در واقع ما مجلسی انقلابی و هوشیار و آگاه و بیدار می خواهیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: در قیامت احزاب به درد ما نمی خورند و این شهدا هستند که کمک ما می کنند پس بنابراین باید خط و راه و مسیر شهدا را دنبال کرد و دنباله رو سبک و سیره زندگی آنان بود و بهترین انتخاب را دراین زمینه داشت.

وی بیان کرد : بسیجیان در زمان جنگ در جبهه‌ها حضور پیدا کردند که این حضور ناشی از بصیرت واقعی آنها در دفاع از کشور و اسلام بود.

فرمانده‌ قرارگاه نصرت درپایان خاطرنشان کرد : امام خمینی (ره) بارها فرمودند که انقلابی بودن مهم نیست بلکه انقلابی ماندن مهم است، پس باید این اصل اساسی را مد نظر قرار داد وهیچ گاه فراموش نکرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha