پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ همگام با سراسر کشور، مراسم گرامیداشت ۹ دی در استان کردستان و دیگر شهرستانهای تابعه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، همزمان با دیگر استانهای کشور مراسم گرامیداشت نهم دیماه، روز بصیرت در کردستان و شهرستانهای تابعه با حضور پرشور مردم برگزار می گردد.

حجت الاسلام محمد سادات ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن نهم دیماه؛ روز بصیرت، اظهار داشت: ۹ دیماه برای همیشه در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی نقش بسته است و این روز نماد بارز ولایتمداری و بصیرت ملت انقلابی ایران اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: لذا در سالهای اخیر برای گرامیداشت حماسه ملت ایران در برابر فتنه گران ۹ دیماه که روز بصیرت نامگذاری شده است، برنامه های بسیاری در سطح کشور و به ویژه استان کردستان برگزار می شود.

حجت الاسلام سادات تاکید کرد: به همین منظور مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دیماه ۸۸ فردا صبح ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در شهر سنندج برگزار می گردد.

این مقام فرهنگی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: این مراسم فردا در سالن ورزشی آزادی شهر سنندج و با حضور و سخنرانی حاجی بابایی؛ وزیر اسبق وزارت آموزش و پرورش و دبیرکل فراکسیون نیروهای ولایی مجلس برگزار می گردد.

حجت الاسلام سادات عنوان داشت: همزمان با این مراسم که در سنندج برگزار می گردد در دیگر شهرستانهای استانها کردستان مراسم هایی به همین مناسبت برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: همچنین امشب در مهدیه شهر سنندج ویژه برنامه ای با حضور روحانیون، مسئولان و مردم به مناسبت حماسه مردمی ۹ دی برگزار می گردد.

وی در ادامه سخنان خود به دیگر ویژه برنامه های این روز اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از برنامه های گرامیداشت این روز، مراسم «صبحی با ولایت» می باشد که این برنامه فرهنگی به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و هیات‌ های مذهبی استان کردستان برگزار می گردد.

حجت الاسلام سادات نواختن زنگ بصیرت در مدارس استان را از دیگر برنامه های این روز بزرگ عنوان کرد و گفت: نهم دیماه روزی است که متعلق به همه ملت ایران می باشد و هیچ جناحی نمی توان آن را به سود خود مصادره کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha