پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سالروز حماسه 9 دی روز اوج فهم انقلابی مردم ایران

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه در بیانیه ای آورده است: ۹ دی نقطه عطفی در به اوج رسیدن شور و شعور انقلابی ملت ایران اسلامی در حمایت بی دریغ از آرمانهای امامین انقلاب بود که بار دیگر با نمایش گذاشتن دین مداری و بصیرت، با تمام وجود دست ردّ بر سینه دشمنان و فتنه گران زدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن ۹ دی، در بیانیه‌ای آورده است:

«... وَمَن یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا...»

سالروز حماسه ۹ دی روز اوج فهم انقلابی مردم ایران را گرامی می داریم. سالروز حماسه ۹ دی روز بصیرت و بیعت امت با ولایت و تجلی بصیرت الهی مردم است.

در ادامه بیانیه آورده شده است: ملت سرافراز و نستوه ایران اسلامی در آزمون بزرگ و تاریخی فتنه ۸۸ با خلق حماسه سترگ ۹ دی نشان دادند طراحی کودتا و جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی نظام سلطه و صهیونیسم، تاثیری در پایبندی آنان به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی نداشته و حماسه عاشورایی ۹ دی به آینه تمام نمای هوشیاری و دشمن‌ستیزی ملت ایران و صحنه شکست و رسوایی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی مبدل شد.

در این بیانیه حوزه علمیه کرمانشاه تاکید کرده است: و اینک در آستانه ۹دی ۹۸ ، ما طلاب وروحانیون حوزه علمیه استان کرمانشاه بیان می داریم : ناگسستنی انقلاب و مردم و حرکت عالمانه و مومنانه ملت ایران در تداوم انقلاب اسلامی و مصداق بیداری و ولایتمداری آنان و فرصتی برای نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی و اراده ملی می باشد.

 در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: حماسه ۹ دی، پس از چند ماه تحرک فتنه‌آفرینان و شیطنت‌های خبیثانه داخلی و خارجی، توانست انقلاب اسلامی را از توطئه‌ای خطرناک و پیچیده که توسط کانون‌های فکری استکبار و رژیم صهیونیستی طراحی، مدیریت و هدایت می‌شد، عبور داده و با رسوایی عوامل و نیز فریب‌خوردگان بی‌بصیرت، سرفصل جدیدی در روند انقلاب و استحکام پیوند ملت و رهبری در نظام جمهوری اسلامی پدید آورد و سیلی محکم ملت ایران به نظام سلطه و عوامل داخلی و خارجی آنان بوده است.

حوزه علمیه کرمانشاه در این بیانیه عنوان کرده است: همچنان که در سال ۸۸ ملت سلحشور ایران اسلامی با خروش و بیداری خود مقابل طغیان گران پست و خود فروخته ایستاده و با سرکوب و کور کردن چشم نفاق، پیروزمندانه به مسیر حق خود ادامه دادند. در همین راستا: ملت شریف وشهادت طلب ایران اسلامی دریوم الله ۹ دی به جهانیان و بخصوص اربابان نظام سلطه یک بار دیگر یادآوری می کنند که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آنها صف کشی کنند، نخواهند توانست بر عزم و اراده و ارادت این ملت به دین و شریعت اسلام و رهبری ولی فقیه کوچکترین خدشه ای وارد کنند و چه بسا تمام قد در برابر فتنه آنها خواهند ایستاد.

لذا طلاب وروحانیون حوزه علمیه استان کرمانشاه با بیعتی دوباره با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) ضمن ابراز نگرانی از وضعیت معیشتی مردم و برائت از عملکرد مدیریتی برخی مسئولین در بدنه نظام، با تمام وجود در مقابل دشمنی های دشمنان انقلاب اسلامی ایستاده و از منویات ولایت و رهبری تا سرحد جان دفاع خواهیم کرد.

والسلام علی من اتبع الهدی

۸ دی ماه ۱۳۹۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha