جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر / دیدار اعضای مجمع الذاکرین یارباب (س) استان تهران با آیت الله العظمی علوی گرگانی

حوزه/ افرادی که در خاتم‌الانبیا مشغول فعالیت هستند انسان‌های زحمت‌کش، جهادی، فعال، متدین و انقلابی هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه حضرت  آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار جمعی از اعضای قرارگاه خاتم‌الانبیا که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشتند: هدف از این دیدارها این است که در زمینهٔ تهذیب نفس موفق باشیم.

ایشان بابیان اینکه همه اعمال انسان محاسبه می‌شود و باید روز قیامت پاسخگوی اعمال باشد،گفتند: خداوند می‌فرماید که انسان اعمال خود را مشاهده می‌کند و ممکن است خداوند حق ظلم انسانی را پیش از مرگ وی بدهد.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به حدیثی از اهل‌بیت(ع)گفتند: انسانی که به خدا مشرک شود هیچ‌گاه آمرزیده نمی‌شود ولی ظلم و گناهی که کوچک باشد خداوند می‌بخشد، ظلم دیگری وجود دارد که انسان از آن رها نمی‌شود و آن ظلم در حق دیگران است.

ایشان با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا تصریح کردند: افرادی که در خاتم‌الانبیا مشغول فعالیت هستند انسان‌های زحمت‌کش، جهادی، فعال، متدین و انقلابی هستند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی افزودند: اگر کسی را می‌خواهی بشناسی باید مشاهده کنی با چه افرادی هم‌نشین است چون دوست و هم‌نشین بسیارموثر است، خداوند انسان را به‌گونه‌ای آفریده است که زود تحت تاثیرقرار می‌گیرد.

معظم له با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم تصریح کردند: اگر خداوند به مردم سخت می‌گرفت یک جنبنده روی زمین باقی نمی‌ماند، گاهی حوادثی که ایجاد می‌شود نتیجه عمل ما است.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha