چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حاجی بابایی

حوزه/ رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: تحریم‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی نفس‌های آخر خود را می کشد، لذا باید این روزها مسئولان در کنار مردم این مشکلات را تحمل کنند و در رفع موانع اقتصادی و معیشتی تلاشی جهادگونه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سنندج، مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی‌ماه ۸۸ امروز در سالن ورزشی آزادی سنندج با حضور حمیدرضا حاجی بابایی؛ رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، روحانیون، مسئولان، فرماندهان و مردم این شهر برگزار گردید.

در این مراسم باشکوه، حاجی بابایی اظهار داشت: اکنون کشور در شرایط بسیار حساسی است و کسانی که به بیت المال دست درازی می کنند همانند کسی است که به شهدای جنگ احد دست اندازی می کنند و اموال او را به یغما می برد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: باید همه مسئولان و مردم در کنار همدیگر غده سرطانی پدیده اشرافی گری در کشور را به صورت کامل از بین ببرند.

وی ادامه داد: امروز باید گفت اگر کسی ریالی از منابع مالی کشور ریخت و پاش کند جنایت کرده است‌ چرا که انقلاب کردیم تا مردم با قدرت و رفاه زندگی کنند.

حاجی بابایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بی شک تحریم ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی نفس های آخر خود را می کشد، لذا باید این روزها مسئولان در کنار مردم این مشکلات را تحمل کنند و در رفع موانع اقتصادی و معیشتی تلاشی جهادگونه داشته باشند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: انقلاب کردیم که اقتصادی اسلامی داشته باشیم و هر آنچه بدست آورده ایم از برکت نظام اسلامی و قرآن و اسلام می باشد و هرگاه دچار مشکل شدیم بخاطر دوری از دین و آموزه‌های اسلامی می باشد.

حاجی بابایی بیان کرد: فتنه ۸۸ با رهبری و مدیریت دشمنان داخلی و خارجی آغاز شد و باید گفت که فتنه دیماه ۸۸ به نوعی کلید تشدید تحریم ها را زد.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: فتنه‌گران و کشورهای غربی و حامیان آنان، با طرح‌ریزی اغتشاشات در سال ۸۸، مانع توسعه اقتصادی کشور شدند، چرا که شرکت گسترده مردم در انتخابات، آغازگر راهی برای توسعه و قدرت نظام اسلامی بود.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: کسانی که به هر طریق در فتنه سال ۸۸ حضور داشتند همان عوامل نفوذی دشمن بودند که درهای نفوذ را بر روی دشمن گشودند و با این کار خود سبب تشدید تحریم ها علیه ملت و نظام اسلامی شدند.

حاجی بابایی عنوان داشت: حضور مردم در انتخابات سال ۸۸ بسیار باشکوه بود و همین انتخابات توسط اقتدار ایران را تضمین کند ولی دشمنان تاب این وضعیت را نداشتند و به بهانه های واهی همانند تقلب در انتخابات و... آتش فتنه و آشوب را در کشور شعله ور کردند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: کسانی که امروز در مراسم گرامیداشت نهم دیماه حضور دارند آمده اند که بگویند علیرغم برخی از مشکلات در سطح ملی، بازهم پشتیبان ولایت فقیه و رهبری هستند و آماده هرگونه فداکاری برای نظام می باشند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: مجلس باید انقلابی باشد و از کسی هراس نداشته باشد و نمایندگان و رییس جمهوری نباید بدهکار کسی باشند و همواره باید در راستای خدمت به مردم صادقانه گام بردارند.

حاجی بابایی عنوان کرد: دریافت حقوق‌های نجومی برخی مسئولان در کشور و پایین بودن حقوق بسیاری از کارمندان و کارگران خجالت‌آور است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه اختلاس ها و رانت هایی که در کشور انجام می گیرد هیچ ارتباطی به اسلام و قرآن ندارد، تاکید کرد: مردم از قوه قضائیه درخواست دارند با دزدان بیت المال و مفسدان اقتصادی برخورد قاطع داشته باشد.

حاجی بابایی در ادامه سخنان خود گفت: امروز داشتن تفکر انقلابی مردم و مسئولان نیاز اصلی و حیاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس یازدهم، اظهار داشت: مردم باید در بحث انتخاب نماینده اصلح خود معیارهای مهمی همانند انقلابی بودن و... را مدنظر داشته باشند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: امروز برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیازمند حرکت جهادی در کشور توسط مسئولان و مردم هستیم.

حاجی بابایی عنوان کرد: کسی که منافع مردم را نادیده گرفته و با تصمیم‌های نادرست و تکیه بر فردی مانند ترامپ، مردم را به سختی بیندازد، در حق ملت ظلم کرده است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس عنوان کرد: در اغتشاشات امسال مردم در اولین ساعت با بصیرتی که داشتند صفوف خود را از فتنه گران جدا کردند و اجازه ندادند که آشوب بزرگی در کشور که حامیان آن دشمنان این نظام بودند، به راه بیفتد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha