شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حاج قاسم سلیمانی در حرم رضوی

حوزه/ سردار محمدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به ملت ایران به ویژه مردم انقلابی و متدین کردستان تسلیت گفت.

در این پیام تسلیت می خوانیم:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سردار شجاع و سرافراز انقلاب، ایران و اسلام، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت در راه اعتلای اسلام و قرآن، تلاش و مجاهدت در دوران دفاع مقدس، دفاع از مردم مظلوم منطقه در مبارزه با تروریست‌های داعش که دست‌پرورده آمریکای خبیث بودند.

حمایت از تفکر جهاد و مقاومت در منطقه، در یک اقدام تروریستی توسط بالگردهای رژیم سفاک و خون‌ریز دولت امریکا به همراه تعدادی از همرزمان و مجاهدان حشدالشعبی عراق از جمله ابوالمهدی المهندس به شهادت رسیدند.

شهادت مالک اشتر جهان اسلام را به حضرت ولی عصر عج‌الله تعالی و فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب، فرمانده کل سپاه و خانواده معظم آن شهید عزیز، ملت مجاهد و شهیدپرور ایران و آحاد رزمندگان جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بدون شک، دست‌های منتقم خداوند عزوجل انتقام این خون‌های پاک را از امریکا خواهد گرفت و جهانیانیان بدانند، ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.

سیدصادق حسینی/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha