پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران با اشاره به اینکه ترور این سردار اسلام به دست نیروهای تروریستی و مزدور آمریکا اشتباه محاسباتی بزرگی برای استکبار بود، تاکید کرد: ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی نه تنها خللی در روند مبارزاتی جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد، بلکه دنیای استکبار و کفر باید منتظر ضربات بسیار سنگین این جبهه علیه خود باشد.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان ضمن تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: استکبار همیشه از فرزندان برومند ایران اسلامی ترس عجیبی به دل داشته است و این ترس ها را بارها به شیوه های مختلف نشان داده است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران گفت: ترور شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر همرزمانش در عملیات تروریستی آمریکایی ها مبین همین ترس استکبار از جبهه مقاومت داشته و دارد.

وی با اشاره به اینکه ترور این سردار اسلام به دست نیروهای تروریستی و مزدور آمریکا اشتباه محاسباتی بزرگی برای استکبار بود، تاکید کرد: ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی نه تنها خللی در روند مبارزاتی جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد، بلکه دنیای استکبار و کفر باید منتظر ضربات بسیار سنگین این جبهه علیه خود باشد.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: به فرموده امام خامنه ای عاملان این جنایت بزرگ ضدبشری باید به زودی منتظر انتقام سخت فرزندان ایران و جبهه مقاومت باشند که این فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باعث ترس عجبی در جبهه استکبار شده است تا جایی که امروز صبح بازهم دیدیم که به مردم بی دفاع عراق دیوانه وار مورد حمله آمریکایی ها قرار گرفتند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: شهادت سردار سلیمانی راه را برای تروریست های مورد حمایت آمریکا نه تنها باز نخواهد کرد، بلکه همین امر باعث خواهد شد که مبارزه با تروریسم و داعش که فرزند ناخلف آمریکا و وهابیت است ضربات مهلکی از سوی جبهه مقاومت بخورند.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: دستور مستقیم ترامپ برای ترور حاج قاسم سلیمانی نشان از جایگاه بزرگ این سردار در بحث مبارزه با استکبار و تروریسم داشت.

حجت الاسلام حسینی در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم که روند مبارزاتی جبهه مقاومت علیه آمریکایی ها، رژیم صهیونیستی و آل سعود سرعت بیشتری به خود بگیرد و به زودی شاهد آزادسازی قدس شریف از دست کفار و دشمنان خدا باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha