چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: به دشمنان و به ویژه آمریکایی ها می گوییم که باید به زودی منتظر پاسخ کوبنده ملت ایران و جبهه مقاومت باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار محمدصادق حسینی پیش از ظهر امروز در افتتاحیه همایش «پرچمداران دین و اندیشه» که با حضور جمعی از روحانیون اهل سنت استان کردستان، در سالن اجتماعات اردوگاه سلیمان خاطر سنندج برگزار گردید، اظهارکرد: عمر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وقف دفاع از کشور، جهان اسلام و مبارزه با تروریسم شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: استکبار به دلیل اینکه توان مقابله رودر رو با این سردار اسلام را نداشت با کمال نامردی وی را به شهادت رساند و جنایتی غیرانسانی انجام داد.

سردار حسینی اظهار کرد: به دشمنان و به ویژه آمریکایی ها می گوییم که باید به زودی منتظر پاسخ کوبنده ملت ایران و جبهه مقاومت باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: دشمنان امروز برای نفوذ بیشتر خود در سطوح مختلف جامعه و نظام و دولت تبلیغات را پیش روی خود قرار داده است و می خواهد با این کار مسیر تعالی اسلام را منحرف و حتی ببندد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: یکی از برجستگی‌های امام و انقلاب وحدت در بین مسلمانان جهان است و در اشاعه و ترویج این وحدت روحانیون می‌توانند نقش بسیار موثری داشته باشند و باعث احیای اسلام واقعی در سطح جامعه باشند.

سردار حسینی عنوان داشت: جایگاه و نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در منطقه، ایجاد وحدت و همگرایی امت اسلام، ترویج دین، جلوگیری از ایجاد انحراف در اسلام در بین روحانیون و ماموستایان می باشد.

این مقام نظامی بیان کرد: توطئه های دشمن علیه ملت ایران هرگز پایانی ندارد و آخرین توطئه آنان نیز دیروز با ترور سردار حاج قاسم سلیمانی رقم خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha