جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمود صفی زاده

مدیر حوزه علمیه خواهران کردستان سردار سپهبد سلیمانی را نمونه واقعی مجاهد فی سبیل الله دانست و گفت: بی‌شک شهادت، پاداش انسان‌های بزرگی چون حاج قاسم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان حجت الاسلام محمود صفی زاده امروز در جمع طلاب خواهر سنندج، سردار سپهبد قاسم سلیمانی را نمونه واقعی  جهاد فی سبیل الله دانست و گفت: سردار سلیمانی نماد واقعی آیه«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِر وَما بَدَّلوا تَبدیلًا» است.

وی افزود: بی‌شک شهادت، پاداش انسان‌های بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی است؛ این مرد بزرگ که از یادگاران دوران دفاع مقدس بود، با اخلاصی کم نظیر و مجاهدت شجاعانه در جبهه های حق علیه باطل به دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم ایران پرداخت و پس از سال‌ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های منطقه، در پی حمله جنایتکارانه تروریسم آمریکایی به یاران شهیدش پیوست.

مدیر حوزه علمیه خواهران کردستان تصریح کرد: او مردی بزرگ و کم نظیر و بسیار آگاه بود که نام او در تاریخ اسلام و جهان به عنوان سرداری بزرگ، باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام صفی زاده تاکید کرد: یقینا همه رهروان حق و تمام رزمندگان اسلام و علا قه مندان به او، راه او را با قدرت  و قوت بیشتری ادامه خواهند داد و زمینه سقوط قطعی دشمن را فراهم خواهند کرد.

وی در پایان این ضایعه بسیار اسف‌انگیز و شهادت همرزمانش به ویژه سردار ابومهدی المهندس را به محضر حضرت ولی عصر روحی و ارواحنا له الفداء، رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی)، خانواده بزرگوارشان و همه دوستداران وی در سراسر جهان علی الخصوص هموطنان تبریک و تسلیت گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha