جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ بدون شک مقاومت اسلامی در سراسر جهان اسلام پاسخی درخور به شقی ترین جنایت کاران خواهند داد و خون این سپهبد شهید باعث پویایی روحیه مقاومت جوانان، انقلابیون و آزادی خواهان جهان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم بمناسبت شهادت سردار سرافراز  اسلام حاج قاسم سلیمانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت سردار سرافراز اسلام، انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری را به ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی و عموم مسلمانان و انقلابیون صادق و وفادار تبریک و تسلیت می گوئیم.
این سردار فدایی نظام و انقلاب و عاشق پاک باخته ولایت مهدوی، خمینی و خامنه ای از تبار شهیدانی است که همیشه در آرزوی شهادت لحظه شماری می کرد.
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله دلاور مردانی است که در عهد خویش با خدای خود صادقانه پای فشردند و در اهدای جان نفیس خود در راه آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع از مستضعفین عالم و اتحاد بین الملل اسلامی لحظه ای نیاسود.
مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم، شهادت این فرمانده سلحشور را به پیشگاه حضرت بقیت الله الاعظم (عج)، فرماندهی معظم کل قوا (حفظه الله) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده گرامی این شهید عزیز تسلیت عرض می نماید و امیدوار است خون مطهر این شهید فداکار و نام آور، عامل وحدت و بیداری ملت های ستمدیده و خواری و شکست استکبار جهانی و اسرائیل پلید گردد.
بدون شک مقاومت اسلامی در سراسر جهان اسلام پاسخی درخور به شقی ترین جنایت کاران خواهند داد و خون این سپهبد شهید باعث پویایی روحیه مقاومت جوانان، انقلابیون و آزادی خواهان جهان خواهد شد.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم
 

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha