پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امل

حوزه/ جمعیت العمل الاسلامی بحرین طی بیانیه ای اعلام کرد: حضور نیروهای بیگانه( آمریکایی و انگلیسی و غیره) دلیل اصلی تنش و عدم ثبات در منطقه است و بدون خروج این نیروها هرگز ثبات در منطقه محقق نخواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، بعد از جنایت اخیر دولت تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن فرماندهان ارشد مقاومت، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی، تمام گروه های مقاومت اسلامی در منطقه بر اخراج سریع تمامی نیروهای خارجی اعم از آمریکایی، انگلیسی و دیگر کشورهای اشغالگر از منطقه اتفاق نظر دارند.

در همین راستا جمعیت العمل الاسلامی بحرین بیانیه ای صادر کرده است. متن بیانیه به شرح ذیل است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا عَدُوِّی وَعَدُوَّکُمْ أَوْلِیَاءَ تُلْقُونَ إِلَیْهِم بِالْمَوَدَّةِ وَقَدْ کَفَرُوا بِمَا جَاءَکُم مِّنَ الْحَقِّ

مجددا شهادت ستاره شهدا، فرماندهان مقاومت، فرمانده بزرگ سپاه قدس سردار حاج قاسم سلیمانی و معاون  حشد الشعبی حاج ابومهدی المهندس و یارانشان را تسلیت عرض می کنیم و تاکید می کنیم که خون این شهدای پاک هرگز هدر نخواهد رفت.

با توجه به تنش ها و تحولات بزرگ در منطقه با اطمینان می گوییم: دلیل این تنش ها وجود نیروهای بیگانه و پایگاه های متعدد نظامی آنها در منطقه ما است، آن هم به خاطر اینکه بر منطقه و ثروت های آن و تصمیمات سیاسی و حاکمیت و مسائل داخل و خارج کشورها تسلط و سلطه پیدا کنند.

همچنانکه در گذشته نیز تاکید کردیم، حضور نیروهای بیگانه( آمریکایی و انگلیسی و غیره) دلیل اصلی تنش و عدم ثبات در منطقه است، و بدون خروج این نیروها هرگز ثبات در منطقه محقق نخواهد شد. همچنین امنیت، رشد و توسعه زندگی شهروندی عادی و طبیعی با جود این نیروها در منطقه وجود نخواهد داشت؛ چرا که این نیروها بر اساس تفرقه بین ملت های منطقه عمل می کنند و به دنبال کاشتن بذر نزاع ها و درگیری ها ی طائفی و نژادی بین ملت ها هستند به خاطر اینکه ملت ها را تضعیف و تفرقه ایجاد کنند و بر آنها مسلط شوند و بر منابع و ثروت های آن چیره شده و به دنبال نشر فرقه گرایی و بی ثبات کردن شرایط داخلی و بر هم زدن روابط کشورها در منطقه هستند.

ما در جمعیت العمل الاسلامی "  امل" معتقدیم که: زمینه ثبات در منطقه فراهم نمی شود مگر با خروج نیروهای استعماری آمریکا و انگلیس و صهیونیست و سعودی از این منطقه ،و تاکیدمی کنیم هیچ جایگزینی برای تحقق ثبات در منطقه وجود ندارد مگر بیرون راندن این نیروها تا کشورها خود مسوول تامین امنیت و ثبات منطقه شوند . و رشد و تحول برای همه ملت ها در همه جای منطقه دوام پیدا کند  به دور از نفوذ و دخالت های بیگانگان که از تمام  ملت های این منطقه بیزار هستند.

از کشورهای ما بیرون روید  هرگز شما را به دوستی  نخواهیم گرفت.

جمعیة العمل الاسلامی "أمل"

المنامة - البحرین المحتلة

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha