چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دفن سردار سلیمانی

حوزه/ طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) آبادان، طی مراسمی برای شادی روح سردار سلیمانی، آیین جزء خوانی قرآن کریم برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس بانوان خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مراسم سوگواری به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) آبادان برگزار شد.

در این مراسم طلاب با قرائت جزء خوانی قرآن کریم و هدیه به روح آن سردار مجاهد اسلام، یاد آن فرمانده رشید را گرامی داشته و بر ادامه مسیر سردار سلیمانی، تأکید کردند.

همچنین در بخشی از این مراسم، جناب حجت‌الاسلام نیکی، کارشناس مسائل سیاسی، با اشاره به اهداف آمریکا از شهادت سردار سلیمانی، اظهارداشت: آمریکا از سال‌ها قبل طرح ترور سردار سلیمانی را به‌واسطه مزدوران خود اجرایی کرده بود اما هر بار با شکست مواجه می‌شد که نهایتاً پس از تحمیل شکست‌های فراوان از سوی سردار سلیمانی، خودش به عیان مجبور شد وارد میدان شود و به صورتی کاملاً ناجوانمردانه، این مرد بزرگ را به شهادت رساند.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های سردار سلیمانی، گفت: عشق به ولایت و امیرالمؤمنین(ع)، استوار در برابر دشمنان و مهربان نسبت به محرومین و مستضعفین، تنها بخش کوچکی از هزاران خصلت پسندیده سردار سلیمانی است.

 حجت‌الاسلام نیکی، در پایان به چگونگی شهادت مالک اشتر و واکنش امام علی(ع) اشاره کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه چمن IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
    0 1
    با نام خدا سهم من 30 جز از روز جمعه شروع می کنم
  • معصومه IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
    0 0
    داغ سلیمانی هیچ وقت فراموش نخاهدشد