جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ اعزام مبلغان اربعینی معاونت تبلیغ حوزه

حوزه/ معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از اعزام بیش از یک هزار مبلغ فاطمیه دوم به مناطق مختلف این استان خبر داد.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، از اعزام بیش از یک هزار مبلغ فاطمیه دوم به مناطق مختلف لرستان خبر داد و گفت: این تعداد مبلغ بومی و غیربومی در دو بخش خواهران و برادران برای تبلیغ و تبیین برنامه های سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) و هممچنین برگزاری باشکوه برنامه دهه مبارک فجر انقلاب به مناطق مختلف استان اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه مبلغان تا پایان دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در روستاهای پرجمعیت، مناطق محروم و همچینن مناطق فاقد روحانی مستقر و هجرت، حضور دارند، افزود: برگزاری مراسم سوگواری و بیان سیره زندگانی حضرت زهرا(س)، برگزاری محافل انس با قرآن، نشست های سبک زندگی فاطمی، مسابقات فرهنگی ویژه گرامیداشت پیروزی انقلاب از برنامه های شاخص و محوری است که با حضور عموم ولایی و انقلابی برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه مجری  برنامه های کمیته قرآنی دهه مبارک فجر، اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان خواهد بود، خاطر نشان کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی محافل انس و تفسیر قرآن کریم با حضور قاریان برجسته برگزار خواهد شد . 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب به ارزش های والای اسلام و انقلاب، اظهار داشت: در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مبلغان با تاکید بر توانایی های نظام در حوزه های مختلف به تبیین آثار و برکات نظام در بیانیه گام دوم انقلاب خواهند پرداخت.

وی در پایان یادآور شد: در اجرای برنامه های ایام الله دهه فجر بر حضور خودجوش مردم ولایی و انقلابی در حفظ ارزش های اسلام و انقلاب تاکید خواهد شد و آثار و برکات حضور خودجوش مردم در قدردانی از دستاوردهای انقلاب در جامعه تبیین خواهد شد.

انتهای پیام


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha