جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه

حوزه/ حادثه جانسوز سقوط هواپیمای اوکراین، داغی سنگین بر دل ملت شهید پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی نهاد ولی در این عرصه دقت به چند نکته حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از اصفهان، مرکز مدیریت حوزه های علمیه اصفهان درپی سانحه هوایی پرواز اوکراین بیانیه ای بدین شرح صادر کرد:


بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه جانسوز سقوط هواپیمای اوکراین، داغی سنگین بر دل ملت شهید پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی نهاد. این واقعه دردناک را به ملت بزرگ ایران و خانواده داغدیده جانباختگان تسلیت عرض می نماییم.

سناریوهای مختلفی در مورد این حادثه از جمله جنگ الکترونیک و خرابکاری تا وجود نقص فنی و عملیات تروریستی از داخل هواپیما مطرح بود که بررسی هر یک از این موارد، نیاز به زمان داشت و این امر باعث شد که جمعی از صاحب نظران در هواپیمایی کشوری و فعالین رسانه ای بر اساس دانسته های خود، عملیات موشکی را منتفی بدانند.

صداقت مسئولین سپاه پاسداران در پذیرش خطایی که مشابه آن در سایر نقاط جهان مثل روسیه، اکراین و آمریکا نیز اتفاق افتاده بود و در همه موارد یا کسی مسئولیت آن را نپذیرفته بود و یا به مراتب دیرتر از سپاه پاسداران اعلام نموده بودند، ستودنی است.

اما اکنون آنچه مهم است:

اولا: دقت نظر در عدم غفلت از خانواده های جانباختگان این حادثه که اکثرا جوان و از نخبگان این مرز و بوم بوده اند.

ثانیا: بررسی دقیق جزئیات این حادثه و جلوگیری از تکرار چنین حوادث دردناکی.

ثالثا: جلوگیری از موج سواری جریان سکولار و غرب گرایی که دشمن از هر دو طیف دشمنان خارجی و خائنین داخلی به خط کرده است تا طعم پیروزی شیرین نابودی پایگاه عین الاسد و تشییع میلیونی سردار دلها را در مردم نابود نمایند.

با تسلیت مجدد به خانواده های این عزیزان، از ملت هوشیار ایران اسلامی خواستاریم که با اتحاد و همدلی و با استفاده از رهنمودهای حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) نقشه دشمنان را نقش بر آب نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha