جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیرمدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب تصریح کرد: خطبه انقلابی امام خامنه ای باران رحمت الهی بود که ابرهای تیره را کنار زد و فضای کشور را بهاری کرد.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه خطبه های رهبری فرزانه موجی از نشاط معنوی و بصیرت انقلابی را در جهان اسلام به وجود آورد، گفت: با توجه به حادثه تلخ ترور سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ضربه موشکی سپاه مقتدر به شیطان بزرگ، سانحه دردناک هوایی و شیطنت و تهدید برخی از کشورهای پادوی آمریکا، سخنان رهبری حکیم برای دولت و مردم و راهگشا بود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با بیان اینکه رهبر انقلاب، بدرقه ابدان مطهر «سیدالشهدای مقاومت» و همرزمانش و حمله موشکی به پایگاه موشکی آمریکایی توسط سپاه، را جزو ایام الله دانستند، اظهار داشت: مردم با ادای احترام به نشان های اقتدار و مقاومت بار دیگر ضمن حمایت از نظام اسلامی، به دشمنان این پیام را دادند که آرمان شهدا را که همان پیروی از ولایت و نبرد با سلطه استکبار است، ادامه خواهیم داد.

وی تصریح کرد: مردم انقلابی با استقامت و شکیبایی در مقابل تمام تهدیدهای توخالی انگلیس، فرانسه و آلمان ایستاده و حساب خود را از جریان غربگرا و شیفته مذاکره با شیطان بزرگ جدا می دانند.

حجت الاسلام کرمی نیا با اشاره به اینکه در ساماندهی حوادث حوادث تلخ و شیرین هفته اخیر در کشور، دست قدرت الهی کاملا مشهود بود، گفت: حضور مردم عراق و ایران در بزرگترین بدرقه فرمانده سپاه قدس در جهان و تجدید میثاق با اهداف متعالی شهدا، هیچ عاملی جز دست قدرت خدا نمی تواند باشد.

وی ادامه داد: دشمنان زخم خورده و جبهه استکبار از روحیه مقاومت در بین آزادگان عالم و خصوصا جهان اسلام به ستوه آمده و هر روز به دنبال اغتشاش در کشورهای اسلامی هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب تصریح کرد: خطبه انقلابی امام خامنه ای باران رحمت الهی بود که ابرهای تیره را کنار زد و فضای کشور را بهاری کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha