جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مقتدی صدر و شیخ قیس خزعلی

حوزه/ شیخ قیس الخزعلی دبیرکل عصائب اهل الحق عراق در پیامی از سید مقتدی صدر، در پی دعوت وی برای تظاهرات میلیونی برای مطالبه خروج نیرو های آمریکایی از عراق تشکر کرد و پیامی به دونالد ترامپ فرستاد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ قیس الخزعلی دبیرکل عصائب اهل الحق عراق در پیامی از سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق، در پی دعوت وی برای تظاهرات میلیونی برای مطالبه خروج نیرو های آمریکایی از عراق تشکر کرد و پیامی به دونالد ترامپ فرستاد.

شیخ الخزعلی در صفحه توئیتر خود نوشت: امروز تمامی عراقی ها، با مردان، زنان و پیر و جوان خود آمدند تا پیامی واحد و آشکاری را به تمامی جهانیان برسانند و آن اینکه؛ نیرو های بیگانه هیچ جایگاهی در سرزمین عراق ندارند.

وی از تمامی عراقی های شریف که آگاهانه در این تظاهرات شرکت کردند و از رهبران، شخصیت های سیاسی، عشایری، دانشگاهی و راسانه ای که از این تظاهرات حمایت کردند و در رأس آن از سید مقتدی صدر که اولین کسی بود که پاسخ ترامپ احمق را داد، قدردانی کرد.

دبیرکل عصائب اهل الحق خطاب به ترامپ گفت: این تظاهرات میلیونی پیام آشکار ملت را در مخالفت با حضور تو بیان کرد و تو با اراده خود از عراق خارج نخواهی شد، بلکه علی رغم میل خود بیرون خواهی رفت و این وعده مقاومت است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha