جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ قیس الخزعلی دبیرکل عصائب اهل الحق

حوزه/ شیخ قیس الخزعلی دبیرکل عصائب اهل الحق عراق از مستنداتی پرده برداشت که نشان می دهد یکی از رؤسای سه گانه عراق از سال ۲۰۱۲ میلادی جذب سازمان اطلاعات آمریکا "سی آی ای" شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، شیخ قیس الخزعلی دبیرکل عصائب اهل الحق عراق از مستنداتی پرده برداشت که نشان می دهد یکی از رؤسای سه گانه عراق از سال ۲۰۱۲ میلادی جذب سازمان اطلاعات آمریکا "سیا" شده است.

به گزارش پایگاه المعلومة وی در یک گفتگوی تلویزیونی افزود: بخشی از پروژه آمریکایی اسرائیلی که یکی از رؤسای سه گانه و یکی از مهم ترین فرماندهان دستگاه امنیتی عراق در آن حضور دارد، توسط افراد محلی در عراق انجام می گیرد و این سخنی را که چند ماه پیش گفته ام، اکنون ثابت شده است.

شیخ الخزعلی با اشاره به اینکه یکی از رؤسای سه گانه عراق نقش ویژه ای در این خصوص دارد، افزود: وی سازمان و گروه های رسانه ای فعالی در اختیار دارد و فعالیت می کند و همچنین زمینه را برای حضور تک تیراندازان در هدف قرار دادن تظاهرات کنندگاه فراهم کرده است.

دبیرکل عصائب اهل الحق تأکید کرد: اسنادی از سردار شهید قاسم سلیمانی دریافت کرده که با دلیل ثابت می کند این فرد از اواخر سال ۲۰۱۲ میلادی جذب سازمان اطلاعات آمریکا شده و در کنار افراد دیگر شرایط حضور در یکی از پست های ریاستی سه گانه را کسب کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha