جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پویش

حوزه/ همزمان با فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی خواهران طلبه و مبلغ حوزه های علمیه پویش روایت نور را با رویکرد هنری و رسانه ای در فضای مجازی برگزار می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،همزمان با فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی خواهران طلبه و مبلغ حوزه های علمیه پویش "روایت نور" را با رویکرد هنری و رسانه ای در فضای مجازی برگزار می کنند.

بخشهای مختلف پویش "روایتنور" عبارتست از: شعر انقلاب در بخشهای بزرگسالان و کودک و نوجوان، داستانک بر اساس خاطرات انقلاب، قصه های انقلاب: قصه گویی صوتی وتصویری ۳ دقیقه ای از انقلاب اسلامی، دل نوشته به امام خمینی (ره) ، تولید استیکر، عکس نوشت و پوستر با موضوع انقلاب ، خاطره نگاری: ثبت خاطرات بستگان از سالهای انقلاب، انتشار عکسهای موجود از سالهای انقلاب، نماهنگ(کلیپ) و نواهنگ(پادکست) با موضوع انقلاب اسلامی و بازتولید شعارهای انقلابی بر اساس تحولات پیش روی انقلاب اسلامی.

بخش ویژه: نامه ای به آسمان؛ نامه به سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با عنوان سلام قهرمان من  نیز از دیگر بخش های این پویش است.

خاطر نشان می شود:  برای پیوستن به این پویش فقط کافیست مطالب مورد نظر و تولیدات خودتان را با عنوان "روایت نور" در فضای مجازی (اینستاگرام، توییتر و...) منتشر نمایید. 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha