جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت السالام فاطمیان

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: تداوم راه امام راحل در تبعیت از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، صبح امروز در جمع ائمه جماعات و روحانیون مساجد شهرستان اقبالیه که در دفتر امام جمعه این شهر انجام شد ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر گفت: هر چه از زمان حیات و رحلت امام (ره) فاصله می‌گیریم، نه تنها اندیشه ایشان کهنه نمی شود، بلکه حقایق بیشتری، خود را نمایان می کنند و شناخت ما از شخصیت و سیره‌ امام (ره) بیشتر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: معمار کبیر انقلاب دارای شخصیتی جهانی می باشد و اندیشه ایشان نیاز هر انسان امروزی است.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: هم اکنون انقلاب اسلامی با رهبری خلف برحق ایشان، رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنان روبه جلو و در همان جهت، محکم و استوار و با صلابت در حال حرکت است.

وی ادامه داد: اندیشه های متعالی امام خمینی (ره) به عنوان یکی از عوامل مهم تاثیرگذار در نشر و ماندگاری آرمان های انقلاب اسلامی و صدور دستاوردهای آن به سایر نقاط جهان است.

امام جمعه شهرستان اقبالیه عنوان کرد: معمار کبیر انقلاب با بینش الهی خود هویت و کرامت انسانی را در جهان احیا کرد، بنابراین موظفیم اندیشه و افکار والای ایشان را به نسل های آینده منتقل کنیم.

استاد حوزه علمیه قزوین، دشمن شناسی و دشمن ستیزی و شناخت دقیق اوضاع و شرایط زمانه خود از مهمترین ویژگی حضرت امام خمینی دانست و بیان کرد: شناخت توطئه قدرت های استکباری ،ظلم ستیزی ،استقلال خواهی و عدالت طلبی مهمترین پیام انقلاب از سوی امام راحل به مردم دنیا بود.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: تداوم راه امام راحل در تبعیت از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha