شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله علما در دیدار با نخبگان جامعه کارگری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به شکل ویژه به جوانان و ظرفیت های آنان پرداخته اند، لذا باید در کارها از آنان بیشتر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در دیدار با نخبگان جامعه کارگری که پیش از ظهر امروز در محل حسینیه امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های عظیم مادی و معنوی کشور، گفت: کشور ما کشور ثروتمندی است، اما چرا این سرمایه ی عظیم مدیریت نمی شود؟ و چگونه است که طی سالیان دولت ها نتوانستند از این موقعیت استفاده ی شایسته ای ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: پیامبر اسلام(ص) ۱۴۰۰سال پیش فرمود: اگر علم در ثریا باشد ایرانی ها آن را به دست می آورند، لذا باید ثابت کنیم که این لیاقت و شایستگی را برای ترجمان این فرمایش پیامبر عظیم الشأن (ص) داریم.

آیت الله علما تصریح کرد: از اول انقلاب تاکنون هم امامین انقلاب مدام فرموده اند، باید نگاهمان همواره به داخل باشد و از وابستگی به خارج نجات پیدا کنیم.

وی خاطر نشان ساخت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به شکل ویژه به جوانان و ظرفیت های آنان پرداخته اند، لذا باید در کارها از آنان بیشتر استفاده شود.

آیت الله علما با اشاره به وجود ۹۰۰ هزار هکتار زمین مزروعی دیم و آبی در استان کرمانشاه، تاکید کرد: باید زمین های دیم کم کم به سوی آبی شدن تغییر کاربری یابد تا بتوانیم از این سرمایه بزرگ بهره برداری کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha