جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پذیرش مقالات

حوزه/ مقلات پژوهشگران و مهندسان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) در سومین همایش ملی کتابخانه‌‏های دیجیتالی، پذیرفته شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مقالۀ «بازیابی منابع اسلامی بر پایه فهم معاصر کاربران؛ نگاهی پست‌مدرن به سازماندهی و بازیابی دانش اسلامی» اثر حجت الاسلام امینی مقدم و مصطفی علیمرادی و مقالۀ «استفاده از هوش مصنوعی برای توصیه مقالات به کاربران در پایگاه تخصصی نور» اثر حجت الاسلام امینی مقدم، مصطفی علیمرادی و مهندس بشری موحد در بخش مقالات این همایش، پذیرفته شده و در قالب پوستر ارائه خواهد شد.

همچنین موضوعِ «سیستم ارجاعات کتاب با استفاده از هوش مصنوعی» نیز در بخش تجربیات برگزیدۀ ملی در این دورۀ از همایش پذیرفته شده و به صورت سخنرانی توسط حجت الاسلام سید مصطفی طباطبایی، مهندس مجید لسانی و حجت الاسلام احمدی تنکابنی ارائه می‌‏گردد.

گفتنی است: سومین همایش ملی کتابخانه های دیجیتالی با عنوان پردازش و سازماندهی اطلاعات و دانش به همت گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران و انجمن علمی-دانشجویی علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه علامه طباطبائی در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha