پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدرسه علمیه فاطمه الزهرا ماکو

حوزه/ حجت الاسلام اصغری گفت: جوانان به عنوان آینده سازان ایران زمین اجازه پایمال شدن خون شهیدان را نخواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی همایش "دختران انقلاب" به همت مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) شهرستان ماکو، یک شنبه ۲۰ بهمن، در سالن امام علی(ع) این شهرستان برگزار شد.

این برنامه با قرائت آیاتی از قرآن آغاز و با جمع خوانی سرود ملی ادامه پیدا کرد.

در ادامه برنامه، حجت الاسلام مجتبی اصغری، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: پیش از آن‌که انقلاب ما الگوی دنیا باشد این استمرار انقلاب ماست که الگوی جهانیان شده است.

وی ادامه داد: طراحی و برنامه ریزی انقلاب توسط امام خمینی (ره) و اجرا کننده آن شهدا و مردم شهید پرور ایران و ادامه دهنده راه انقلاب در این برهه زمانی خطیر،  امام خامنه ای است.

استاد حوزه علمیه آذربایجان‌غربی در ادامه بیان داشت: عفاف و حجاب، علم و ایمان از شاخصه‌های مهم دختران انقلابی می‌باشد که نمونه بارز آن حضرت زهرا (سلام الله علیها ) است.

وی، ایمان را از دیگر شاخصه‌های انقلابی‌گری دانست و تصریح کرد: شاخصه ایمان در بردارنده تمام موضوعات است و شیطان که دارای علم است اما فاقد ایمان بود، علمش غیر از گمراهی ثمری برای او نداشت و اگر ایمان باشد، مطمئنا راه امام و شهدا ادامه می‌یابد و جوانان به عنوان آینده سازان ایران زمین اجازه پایمال شدن خون شهیدان را نخواهند داد و در این صورت است که پیرو ولایت خواهیم بود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha