جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 20, 2024
حجت الاسلام دیرباز

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: به حول و قوه الهی معتقدیم "نسل سلیمانی ها" زمینه قوی شدن هر چه بیشتر ملت انقلابی ایران را فراهم می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به حضور گسترده و دشمن شکن امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن و با بیان این که فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مایه دلگرمی و اُمیدواری همه علاقه مندان به انقلاب و عصبانیت و کینه بدخواهان و معاندان آن است، اظهار داشت: این روزها دومین سال از گام دوم انقلاب را در حالی شروع کرده ایم که شاهد هستیم با شهادت حاج قاسم سلیمانی به دست تروریست های آمریکایی چه تحول عجیبی در ملت ایران در راستای استکبارستیزی با وجود روحیه انقلابی پدید آمده است.

وی افزود: دشمن فکر می کرد که با ترور سردار سلیمانی می تواند ملت و نظام ما را بترساند و حال آن که نسل جدید با الهام از حماسه و ایثار این سردار رشید اسلام، همه خود را نسل سلیمانی می دانند و ان شاءالله همین نسل زمینه قوی تر شدن انقلاب و نظام را فراهم می کنند.

رئیس دانشگاه قم همچنین با تاکید بر لزوم تقویت روحیه و اندیشه انقلابی در بین آحاد مردم جامعه خاطرنشان کرد: ما باید در کنار توجه به ابعاد انقلابی گری، معنویت و دین داری را در جامعه روز به روز بیشتر کنیم، چرا که اگر معنویت و دینداری در کنار انقلابی گری باشد، دشمن نمی تواند به جامعه و مردم ما ضربه اساسی وارد کند.

وی بیان داشت: آن چه مهم است این که ما باید تفکر و روحیه انقلابی بودن را در خودمان تقویت کنیم و نگذاریم که شرایط زمانه و دلبستگی های دنیا موجب شود که از این مساله فاصله بگیریم.

وی افزود: به همین خاطر است که مقام معظم رهبری همواره در دیدارهای مختلفی که با اقشار مختلف مردم و مسئولان در سال های اخیر داشته اند بر ضرورت حفظ و تقویت این روحیه انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن در سایه اخلاص و مجاهدت تاکید داشته اند و این مساله بی شک یکی از رموز توفیق ما در دهه پنجم انقلاب است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha