جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمدامین راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج با دعوت از مردم کردستان برای حضور پرشور در پای صندوق های رای، گفت: عدم حضور و حتی تحریم انتخابات میل باطنی و آرزوی قلبی دشمنان انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی، عصر امروز در دیدار با جمعی از دست اندرکاران انتخابات مجلس یازدهم در سنندج اظهار داشت: انتخابات در جمهوری اسلامی نماد بارز مردم سالاری دینی است که این موضوع از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.

امام جمعه موقت سنندج گفت: مسئولان امر و کسانی که در بحث انتخابات دخیل هستند باید این اهمیت را به خوبی متوجه باشند و برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و مردمی از هیچ کوششی فروگذار نباشند.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه عدم حضور و حتی تحریم انتخابات میل باطنی و آرزوی قلبی دشمنان انقلاب است، بیان کرد: متاسفانه باید اذعان کرد که عده ای از روی بی تفاوتی و برخی هم از روی شیطنت مسئله انتخابات را کم رنگ جلوه می دهند که این کاری بس خطرناک برای کشور و انقلاب می باشد.

ماموستا راستی با انتقاد از نگاه قومیتی در انتخابات مجلس، بیان کرد: باید بتوانیم با فرهنگ سازی نوع نگاه مردم و جامعه در بحث انتخابات را به سمت و سوی درست هدایت کنیم که در این میان نقش نهادهای فرهنگی، حوزه های علمیه و... می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

امام جمعه موقت سنندج گفت: تا زمانی که در انتخاب هایمان تعصبات بی جای قومی و عشیره ای حاکم باشد، نباید انتظار داشته باشیم که نمایندگانی توانمند و مطالبه گر از این استان به مجلس راه پیدا کنند.

وی در پایان ضمن دعوت دوباره از مردم استان کردستان برای حضور پرشور در پای صندوق های رای عنوان داشت: حضور ملت ایران در دوم اسفندماه می تواند مشت محکمی بر دهان زیاده خواهان و تبلیغات مسموم دشمنان این انقلاب و این ملت باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha