جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: در شرایطی که عده‌ای تلاش می‌کنند با مأیوس کردن مردم مانع از حضور آنان در انتخابات شوند ارزش دارد که حضور پررنگ‌تری در این عرصه داشته باشیم و با ترغیب دیگران برای حضور در انتخابات، دشمنان را ناکام کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین ربانی صبح امروز در جمع کارکنان مرکز خدمات با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان و شیاطین بیش از انتخابات گذشته و بیش از ایام حساسی که در گذشته بوده است عوامل خود را فعال کرده‌اند و به شکل‌های گوناگون تلاش می‌کنند حضور مردم در این انتخابات کمرنگ تر شود.

وی بیان کرد: طبعاً در این شرایط جبهه ایمان باید با تمام وجودش حضور پیدا کند و مردم را برای حضور گسترده در انتخابات ترغیب کند.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گفت: در شرایطی که عده‌ای تلاش می‌کنند با مأیوس کردن مردم مانع از حضور آنان در انتخابات شوند ارزش دارد که حضور پررنگ‌تری در این عرصه داشته باشیم و با ترغیب دیگران برای حضور در انتخابات، دشمنان را ناکام کنیم.

وی تصریح کرد: اگر انگیزه‌ها قوی‌تر شود زمینه برای مقابله با دشمن خیلی بیشتر می‌شود؛ این‌گونه آبرو گذاشتن برای دین خدا و راه اسلام و عزت ایران ارزشمند است.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha