شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کرونا ویروس

حوزه/ برخی از مسأله کرونا بهره‌برداری سیاسی کرده و می خواهند حضور پررنگ مردم در صحنه انتخابات و انتخاب نمایندگان مجلس را به حاشیه برانند.

وحیده محمدلو، کارشناس حوزوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: عده‌ای از ماه‌ها قبل بر طبل ناامیدی می‌کوبیدند و مردم را از حضور در انتخابات منع می‌کردند و حال که مردم با حضور خود در انتخابات حاضر شده و دشمنان نظام را مأیوس و ناامید کرده‌اند، می‌خواهند از مسأله کرونا بهره‌برداری سیاسی کرده و حضور پررنگ مردم در صحنه انتخابات و انتخاب نمایندگان مجلس را به حاشیه برانند و عده‌ای که از حضور مردم در انتخابات شکست خورده‌اند به دنبال حاشیه سازی هستند.

وی ادامه داد: ویروس کرونا هم مثل دیگر بیماری‌ها است و باید با رعایت مسائل بهداشتی و عمل به توصیه متخصصان در این زمینه از شیوع آن جلوگیری کرد و البته این یک امتحان الهی است و خدای متعال بندگان خود را با موارد متعدد امتحان می‌کند که رعایت تقوا در این موارد برای خروج موفق آمیز از این امتحان لازم و ضروری است.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی بیان داشت: نسبت دادن ویروس کرونا به گناهان مردم، سوء استفاده کردن از این مسأله است و نباید این موارد را به گناهان مردم محدود کرد و یکی از مهم‌ترین کارهای اسلام مبارزه با چنین خرافاتی بوده است.

وی تصریح کرد: بجای بهره‌برداری از این بلایا که هر زمان امکان وقوع آن وجود دارد باید به فکر هم‌وطنان خود باشیم و در این روزهای سخت مشکلات آن‌ها را حل کنیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha