پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 888037
۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
کرونا

حوزه/ ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان یزد از منفی بودن تست های ارسالی بیماران مشکوک به کرونا در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان یزد که از ابتدای هفته جاری در استان تشکیل شد؛ امروز با صدور اطلاعیه ای از منفی بودن تست کرونا در استان یزد خبر داد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: با عنایت به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بررسی آزمایش افراد مشکوک به ویروس کرونا در استان یزد تا ساعت ۱۳ روز سه‌شنبه ششم اسفند ۹۸، تاکنون فرد قطعی مبتلا به ویروس کرونا در یزد مشاهده نشده است.

این اطلاعیه می افزاید: اخبار مربوط به پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تنها از طریق این ستاد به مردم و رسانه ها اطلاع‌رسانی می‌شود و قابل استناد است.

چند روزی است که شایعات بسیاری در سطح استان یزد مبنی بر وجود بیماران کرونایی در یزد و یا فوت افراد در فضای مجازی منتشر می شود که معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) یزد در نشستی با رسانه ها خواست تا اخبار رسمی را از سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد پیگیری نمایند.

بر پایه این گزارش، هشت بیمار مشکوک به کرونا در یزد بستری بودند که آزمایش آنان ارسال شده بود و امروز با اعلام رسمی جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی آزمایش این افراد منفی بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha