جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
انور جمعه نماینده پارلمان لبنان

حوزه/ انور جمعه گفت: شهید سردار قاسم سلیمانی مسئله فلسطین را به دوش کشید و تلاش نکرد که آن را رسانه ای کند، بلکه در سکوت در جهت منافع این مسئله تلاش کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انور جمعه نماینده پارلمان لبنان در مراسمی که از سوی جبهه دموکراسی آزادی فلسطین در اردوگاه الجلیل در بعلبک برگزار شد، گفت: باید نسبت به اقدامات رژیم صیهونیستی در محاصره قدس شریف از طریق شهرک سازی های جدید آگاه بود و با عمل با معامله قرن مقابله کرد و تنها به سخن اکتفا نکرد.

وی افزود: روزی که ما در قدس نماز می خوانیم، همان روزی است که ما منتظر و خواهان آن هستیم و این امر به دست مجاهدین قهرمان و فرزندان فلسطین به زودی تحقق خواهد یافت.

جمعه اشاره کرد: تمامی اقدامات گروه های مقاومت در امتداد جهان عربی و اسلامی، مؤکد این است که ما در مسیر درست هستیم. اگر غیر از این بود؛ چرا این دو احمق بحران زده یعنی دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو که در داخل متهم به فساد و در خارج محکوم به شکست هستند اقدام به رونمایی از معامله قرن کردند.

عضو پارلمان لبنان در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه شهید سردار قاسم سلیمانی مسئله فلسطین را به دوش کشید و تلاش نکرد که آن را رسانه ای کند، بلکه در سکوت در جهت منافع این مسئله تلاش کرد، گفت: حکام عرب که سر سپرده و بله قربان گوی آمریکا و اسرائیل هستند، می ترسند که تاج و تخت خود را از دست بدهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha