جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صادرات

حوزه/ صادرات فلسطین به رژیم اشغالگر در ماه دسامبر ۲۰۱۹ نسبت به ماه گذشته رشد ۲۲ درصدی داشته و این میزان حدود ۸۳% ارزش صادرات دسامبر ۲۰۱۹ است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه پایگاه فلسطینی قدس در گزارشی ضمن بررسی تبادلات اقتصادی فلسطین اشغالی، از افزایش ۸درصدی واردات فلسطین در ماه دسامبر نسبت به ماه گذشته خبر داد و گفت: این میزان همچنین نسبت به دسامبر سال ۲۰۱۸ نیز ۳% افزایش داشته است و قیمت آن به ۵۰۹.۹ میلیون دلار آمریکا می رسد.

در ادامه آمده است: واردات فلسطین از رژیم اشغالگر نیز در ماه دسامبر ۲۰۱۹ نسبت به ماه گذشته ۱۰% افزایش داشته که این میزان حدود ۵۶ درصد واردات ماه دسامبر ۲۰۱۹ است.

بر اساس این گزارش صادرات فلسطین نیز در دسامبر ۲۰۱۹ نسبت به ماه گذشته شاهد رشد ۱۷ درصدی بود و این مقدار نسبت به دسامبر ۲۰۱۸ نیز ۱۰% رشد داشته است و ارزش آن به ۱۱۰.۶ میلیون دلار آمریکا می رسد.

صادرات فلسطین به رژیم اشغالگر نیز در ماه دسامبر ۲۰۱۹ نسبت به ماه گذشته رشد ۲۲ درصدی داشته و این میزان حدود ۸۳% ارزش صادرات دسامبر ۲۰۱۹ است.

بر اساس این گزارش فلسطین از نظر توازن تجاری در ماه دسامبر ۲۰۱۹ نسبت به ماه گذشته ۶% افت داشته اما نسبت به ماه دسامبر ۲۰۱۸ ۱% رشد داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha