چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مراسم معنوی اعتکاف در اهواز

حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات اهواز گفت: هم اکنون با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا در برخی نقاط کشور، نظر سازمان تبلیغات بر این است که اعتکاف در زمان کنونی لغو و به دهه سوم ماه مبارک رمضان منتقل شود.

حجت‌الاسلام محمد پشم فروش، رئیس سازمان تبلیغات اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پیرامون آخرین وضعیت روند برگزاری اعتکاف، اظهارداشت: با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا در برخی نقاط کشور و لزوم رعایت بهداشت فردی و همچنین پرهیز از حضور در اجتماع، سازمان تبلیغات اسلامی برگزاری ویژه‌برنامه‌های اعتکاف را به مراکز استانی واگذار کرده است.

وی در این رابطه گفت: هم اکنون نظر سازمان تبلیغات بر این است که اعتکاف در زمان کنونی لغو و به دهه سوم ماه مبارک رمضان منتقل شود.

حجت‌الاسلام پشم فروش گفت: تا زمان اعلام شورای تأمین استان، منعی برای عدم برگزاری اعتکاف در سطح استان وجود ندارد و متولیان فرهنگی مساجد با رعایت نکات بهداشتی می‌توانند نسبت به برگزاری آن اقدام کنند، اما مجدداً توصیه می‌کنیم که زمان برگزاری اعتکاف را تا دهه سوم ماه مبارک رمضان به تعویق بیندازند.

رئیس سازمان تبلیغات اهواز تصریح کرد: به همه جوانان و مردم عزیز توصیه می‌کنیم اگر در مراسم اعتکاف شرکت نکردند، ادعیه و مناجات مختص ایام رجب را در منازل خود انجام دهند و إن‌شاءالله حاجت مشترک همه مردم، رفع جمیع بلایا و گرفتاری از سر مردم جهان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha