جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: کشورهای اسلامی نباید نسبت به کشتار مسلمانان در هند بی تفاوت باشند و دستگاه دیپلماسی کشور هم باید در این عرصه فعال تر عمل کند تا از کشتار مسلمانان در کشور هند جلوگیری شود.

حجت الاسلام علی معبودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن ابراز تأسف از کشتار مسلمانان هند، گفت: هر زمانی رئیس جمهور جنایتکار آمریکا به کشوری سفر کرده، آن کشور مورد ظلم و ستم دولتمردان خود در همه ابعاد مختلف مواجه می شود.

وی افزود: کشتار مسلمانان هند در حالی انجام می شود که پلیس فقط نظاره گر این جنایات وحشیانه و تخریب اموال و دارایی های آنها است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین تصریح کرد: کسانی که مورد هجوم هندوهای افراطی قرار گرفته اند قبل از اینکه مسلمان باشند انسان هستند و خون انسان ها بسیار محترم است.

وی ادامه داد: مسئولان دولت هند باید به این نکته توجه کنند که جامعه عظیم مسلمانان این کشور بارها ثابت کرده اند که که هر جا کشور در معرض ظلم استعمارگران بوده، از هویت و استقلال هند به خوبی دفاع کرده اند و اکنون دفاع از مسلمانان جزء وظایف ذاتی مسئولین این کشور است و باید سریعاً به این مسئله رسیدگی و به کشتار وحشیانه مسلمانان در این کشور پایان دهد.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: درست است که کشور ما درگیر بیماری کرونا است، ولی این دلیل نمی شود که دستگاه دیپلماسی کشور نسبت به این مسئله مهم بی تفاوت باشد و باید موضع  قاطعی از سوی دستگاه دیپلماسی کشور گرفته شود و در این عرصه فعال تر عمل کند تا از کشتار مسلمانان در کشور هند جلوگیری شود.  

وی ادامه داد: کشور های اسلامی نباید نسبت به کشتار مسلمانان در هند بی تفاوت باشند و به صورت متحد باید این جنایت را محکوم کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha