شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سرمست

حوزه/ سرمست پیام مقام معظم رهبری را قوت قلبی برای مسئولان استان، کادر درمانی و مردم قم دانست و گفت: اولویت اول و آخر ما حفظ سلامت روحی، روانی و جسمی شهروندان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه بهرام سرمست استاندار قم امروز در حاشیه جلسه ستاد بحران استان گفت: این جلسه با حضور نماینده مقام معظم رهبری برگزار شد که ایشان حامل پیام امیدبخش مقام معظم رهبری بودند که پیام هم برای مسئولان ستاد و کادر درمانی استان و هم برای شهروندان قوت قلب است.

استاندار قم با تأکید بر اینکه روزانه مسائل را رصد می‌کنیم و بین همه دستگاه‌های عضو تقسیم وظایف صورت گرفته است، ادامه داد: همه بیمارستان‌های استان برای خدمت رسانی به بیماران و مبتلایان به کار گرفته شده است علاوه بر آن از ظرفیت بیمارستان‌های خصوصی نیز استفاده می‌شود، همچنین ۲ بیمارستان سیار نیز در استان مستقر شده است.

سرمست با اشاره به آخرین وضعیت استان در مقابله با بیماری کرونا، عنوان کرد: از آنجا که این ویروس در سطح ملی و کشوری در حال گسترش است با این وجود در استان قم تمام تدابیر را از همان روزهای نخست به کار گرفتیم تا از حجم خسارت‌های آن تا حد امکان بکاهیم.

وی از بهره برداری قریب الوقوع دو بیمارستان در حال تکمیل خبر داد و یادآورشد: اولویت اول و آخر ما حفظ سلامت روحی، روانی و جسمی شهروندان است و در همه تصمیمات مورد توجه قرار دارد.

به گفته سرمست، در کنار همه این مسائل، از همه مهم‌تر مسئله آگاهی بخشی و رعایت بهداشت فردی از طرف مردم است تا کمتر در اجتماعات حاضر شوند و حداکثر مراقبت را داشته باشند.

استاندار قم اضافه کرد: در راستای تأمین نیاز مردم به اقلام بهداشتی، واحدهای تولیدی که می‌توانستند تولیدات مواد ضدعفونی و ماسک داشته باشند با تغییر خط تولید در این زمینه فعال شدند، همچنین در تنظیم بازار و اقلام مورد نیاز مردم نیز تصمیمات خوبی اتخاذ شده است که تأثیرات آن را به زودی شهروندان مشاهده خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha