شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عباس عربيان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: اولویت حوزه علمیه استان کردستان بعد از حفظ سلامتی طلاب در برابر بیماری کرونا، تداوم آموزش ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان، صبح امروز در جمع معاونان حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: با وجود شیوع بیماری کرونا در کشور و نیز استان کردستان تمام مقاطع تحصیلی به تعطیلی کشیده شده‌اند که این می تواند در بلندمدت آثار مخربی در بحث آموزش داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: همچنین مدارس علمیه استان کردستان نیز از این قانون یعنی تعطیلی تا اطلاع ثانوی مستثنی نیستند، از این رو باید برای جلوگیری از ایجاد فاصله بین دروس حوزوی، معاونان و اساتید حوزوی راهکاری کاربردی و عملی مناسب  را تعریف کنند.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: خوشبختانه با وجود اساتید مجرب حوزوی می توان این مشکل را در استان کردستان رفع کنیم، از این رو باید با تشکیل کارگروه ویژه ای این مسأله مطرح و راهکارهای آن تبیین و تشریح شود.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان عنوان کرد: باید از ظرفیت های فضای مجازی، آموزش از را دور و ... برای جلوگیری از ایجاد خلأ در بحث آموزش در مدارس علمیه استان کردستان نهایت استفاده را ببریم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: از سوی دیگر وضعیت شیوع و گسترش بیماری به گونه ای است که تداوم تعطیلی مراکز آموزشی و علمی کشور کاملا نامشخص است، از این رو باید تمام این مسائل را در کارگروه مذکور بیان و راهکارهای جامع خود را برای رویارویی با این وضعیت تبیین و روشن کنیم.

وی بیان داشت: اولویت اول حوزه علمیه استان کردستان بعد از حفظ سلامتی طلاب در برابر بیماری کرونا، تداوم آموزش ها است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha