جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قم

حوزه/ سپاه پاسداران در زمینه‌های مختلفی از جمله توزیع ۱۸۲هزار بسته بهداشتی در سه مرحله بصورت خانه به خانه، عملیات ضدعفونی اماکن درمانی، زیارتی و عمومی و همچنین استقرار بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه با ظرفیت پذیرش ۲۰۰بیمار فعالیت داشته و تا زمان حل این مشکل به فعالیت خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار شاهچراغی، فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام گفت: از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در قم تاکنون سپاه استان به درخواست دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه مدیریت استان و با استفاده از ظرفیت بسیجیان جهادگر و رده‌های مختلف سپاه، اقداماتی را در ده محور انجام داده است.

وی افزود: سپاه پاسداران در زمینه‌های مختلفی از جمله توزیع ۱۸۲هزار بسته بهداشتی در سه مرحله بصورت خانه به خانه، عملیات ضدعفونی اماکن درمانی، زیارتی و عمومی و همچنین استقرار بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه با ظرفیت پذیرش ۲۰۰بیمار فعالیت داشته و تا زمان حل این مشکل به فعالیت خود ادامه می دهد.

سردار شاهچراغی ادامه داد: همچنین تامین کادر درمانی ۴ ایستگاه سیار ستاد اجرایی فرمان امام(ره) که از تاریخ ۸ اسفند ماه در مناطق آذر، شیخ آباد، شهر قائم و میدان نبوت برپا شده و تا کنون ۴۳۷۳ مراجعه کننده داشته است از جمله این اقدامات بوده است.

وی همچنین با اشاره به کنترل ورودی و خروجی عوارضی قم_‌تهران، قم_کاشان و راه آهن گفت: این طرح از ۱۴ اسفند ماه توسط ۳۰نفر از نیروهای یگان فاتحین هر روزه در حال انجام است و موارد مشکوک به مراکز درمانی انتقال داده می‌شود.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) پیگیری تولید ماسک با پارچه سه لایه به همت بسیج دانشجویی و با کمک خیرین، ضدعفونی سازی مساجد، اماکن عمومی و عابربانک‌ها به همت بسیج محلات، راه اندازی مرکز نقاهتگاه یاوران مهدی(عج) با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، مشارکت در طرح «بسیج ملی مبارزه با کرونا» با همکاری اداره کل بهداشت قم و مقابله با محتکرین و اخلالگران سیستم توزیع اقلام بهداشتی در سطح استان را از دیگر اقدامات سپاه استان قم در مقابله با بیماری کرونا دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha