جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حمید بهرام پور

حوزه/ معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: باید به دنبال راهکارهای مناسب برای تداوم آموزش ها در مدارس علمیه باشیم، از این رو بهترین بستر برای ادامه آموزش ها در حال حاضر استفاده از فضای مجازی و آموزش های آنلاین در مدارس علمیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حمید بهرام پور صبح امروز در نشست با معاونان و اساتید مدرسه سفیران هدایت بیجار، اظهار داشت: بیماری کرونا و شیوع آن سبب گردیده که بسیاری از مراکز آموزشی در کشور همانند حوزه های علمیه به تعطیلی کشیده شوند.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: این تعطیلات اگر مدیریت نشود می تواند در بحث آموزش لطمات بسیاری به مراکز علمی و آموزشی کشور به ویژه مدارس علمیه وارد کند.

حجت الاسلام بهرام پور با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم این وقفه اجباری به وجود آمده طلاب را از دروس دور کند، بیان داشت: باید به دنبال راهکارهای مناسب برای تداوم آموزش ها در مدارس علمیه باشیم، از این رو بهترین بستر برای ادامه آموزش ها در حال حاضر استفاده از فضای مجازی و آموزش های آنلاین در مدارس علمیه است.

وی با اشاره به اینکه مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار هفته گذشته «حوزه علمیه مجازی» را راه اندازی کرده است، گفت: ما و دیگر مدارس علمیه سطح استان کردستان نیز باید با تأسی از مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار این رویه را در پیش بگیریم.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: با توجه به اینکه نباید اجازه دهیم هر روز و هر ساعت فرصت ها از دست برود، باید بتوانیم با استفاده از تجارب اساتید فعالیت های آموزشی‌مان را در فضای مجازی ادامه و استمرار دهیم.

حجت الاسلام بهرام پور در پایان سخنان خود اظهار داشت: بنابراین باید مسائل مربوط به آموزش از طریق فضای مجازی را در یک جلسه تخصصی با حضور اساتید و معاونان این مدرسه علمیه مورد بررسی قرار داده و عملیاتی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha