جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ابرازه

حوزه/ هم چنان از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند و از سفر و اجتماعات غیر ضروری دوری کنند تا این ویروس کنترل شود . رسانه‌ها در آگاهی دادن به مردم نقش اساسی دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ، علی ابرازه قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و هم زمان با سفر نمایندگان سازمان جهانی بهداشت برای ارزیابی تیم درمانی استان قم در برابر ویروس کرونا، گفت: در مراکز درمانی قم تعداد بهبود یافتگان رو به افزایش است، ولی متأسفانه تعداد بستری شدگان نیز دائماً افزایش پیدا می‌کند و واقعاً نیروهای پرستاری و خدمات و پزشکان زیر بار فشار افزایش بستری‌ها خم به ابرو نیاوردند و نمایندگان سازمان جهانی بهداشت ارزیابی خوبی از فعالیت و تلاش‌های کادر درمانی قم داشتند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: اکنون مرکز مراقبتی و نقاهت در منطقه جمکران برای دوران نقاهت و بهبودی بیماران بهبود یافته و خانواده آن‌ها راه‌اندازی شده است.

ابرازه افزود: وضعیت آزمایشگاه ما و کادر درمانی طبق برداشت این تیم مطلوب بوده است و طبیعی است که ارزیابی آن‌ها برای ما مهم است و این تیم از تلاش و فداکاری کادر درمانی استان قم تعجب کردند.

وی با بیان اینکه ما غیر از کمبود وسایل حفاظتی بیماران با هیچ مشکلی روبروی نیستیم، گفت: با راه‌اندازی خطوط تولید مواد بهداشتی نیازهای خود را تأمین خواهیم کرد.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: هم چنان از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند و از سفر و اجتماعات غیر ضروری دوری کنند تا این ویروس کنترل شود و رسانه‌ها در آگاهی دادن به مردم نقش اساسی دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha