شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رئیس کل دادگستری قم

حوزه/ آرامش روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است، با هر موضوعی که به آرامش روانی خدشه وارد کند به طور قطع و در کمترین زمان برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری، رئیس کل دادگستری قم در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در سالن کرامت استانداری قم، تاکید کرد: آرامش روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است، با هر موضوعی که به آرامش روانی خدشه وارد کند به طور قطع و در کمترین زمان برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هر گونه آمار باید از طریق مبادی رسمی باشد و در انتشار هر گونه خبر، مصاحبه و گزارشی که نشر اکاذیب باشد و منجر به مخدوش شدن آرامش مردم باشد به صورت قانونی برخورد می‌شود.

رئیس کل دادگستری قم گفت: پرستاری که در فضای مجازی اقدام به ارائه آمارهای کاذب از تعداد فوتی‌های کرونا در قم نموده بود و موجب تشوش اذهان عمومی شد، بازداشت و سه روز نیز در بازداشتگاه نگهداری شد.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری افزود : همچنین فردی که دست به اقدام موهن لیس زدن ضریح حرم حضرت معصومه (س) کرده بود نیز با پیگری‌های قضایی دستگیر شد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: در روزهای گذشته کلیپی از غسالخانه بهشت معصومه قم منتشر شد که به شدت موجب تشویش اذهان عمومی شد و بازخوردهای منفی بسیاری داشت که ۲ ساعت پس از انتشار این فیلم در فضای مجازی، این فرد متخلف دستگیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha