جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
غربالگری کرونا / تست کرونا

حوزه/ فرمانده بسیج طلاب خوزستان گفت: در نظر داریم ۲۰ گروه ۵ نفره را برای طرح غربالگری کرونا، بسیج کنیم که ۱۰ گروه در سطح کلان‌شهر اهواز و ۱۰ گروه نیز در سایر شهرستان‌ها فعال خواهند شد.

حجت‌الاسلام پرچم، فرمانده بسیج طلاب و روحانیون سپاه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به انتشار فراخوان ثبت‌نام از طلاب جهادی برای شرکت در طرح ملی غربالگری ویروس کرونا در خوزستان، اظهار داشت: بنابر اعلام سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، سازمان بسیج طلاب و مدیریت حوزه‌ علمیه خوزستان در نظر دارند ۲۰ گروه امدادرسانی متشکل از طلاب و روحانیون جهادی را به‌منظور همکاری در اجرای طرح ملی غربالگری ویروس کرونا سازمان‌دهی و اعزام کنند.

وی تصریح کرد: نیروهای جهادی امدادرسان بعد از گذراندن دوره فشرده یک‌روزه آموزش‌های لازم بهداشتی و امدادی در عرصه خدمت‌رسانی حضور پیدا خواهند کرد.

فرمانده بسیج طلاب و روحانیون سپاه خوزستان با اشاره به نحوه ثبت‌نام طلاب برای شرکت در این طرح، گفت: طلاب و روحانیون، در صورت تمایل سریعاً مشخصات خود شامل «نام و نام خانوادگی»، «پایه تحصیلی» و «نام مدرسه علمیه محل تحصیل» را به شماره  ۰۹۱۶۸۱۷۵۵۷۶ پیامک کنند.

حجت‌الاسلام پرچم گفت: إن‌شاءالله در نظر داریم ۲۰ گروه ۵ نفره را برای این طرح بسیج کنیم که ۱۰ گروه در سطح کلان‌شهر اهواز و ۱۰ گروه نیز در سایر شهرستان‌ها فعال خواهند شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگرچه محدوده فعالیت طلاب در این طرح، بنا به تصمیم دانشگاه علوم پزشکی و قرارگاه «شفا» است، اما إن‌شاءالله در نظر داریم علاوه بر حضور در مبادی ورودی شهرها، در مناطق محروم نیز غربالگری کرونا را انجام دهیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha