جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بازدید نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از کارگاه مردمی تولید ماسک بهداشتی در بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری از یکی از کارگاه‌های مردمی خط تولید ماسک بهداشتی در بوشهر بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از یکی از کارگاه‌های مردمی خط تولید ماسک بهداشتی در بوشهر بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: از تمامی کسانی که در رابطه با پیشگیری و درمان بیماری کرونا تلاش می‌کنند از جمله کادر پزشکی و پرستاری و همه عزیزانی که در رابطه با این امر تدبیر و برنامه ریزی ویژه می‌کنند، تشکر می کنم.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مبارزه با بیماری کرونا نیازمند یک عزم ملی است، گفت: گذشته از مسئولان، مردم، خیرین و مراکز مردم نهاد نیز در این رابطه باید یک تلاش همه جانبه و فراگیر داشته باشند و هم برای پیشگیری خود و خانواده خود و محیط اجتماعی مسائل مختلف را مراعات کنند و هم در رابطه با تولید ابزار درمان و پیشگیری نیز تلاشی وافر داشته باشند.

وی افزود: از دیرباز در ایران یک فرهنگ غنی مردمی وجود داشته که در بحران‌ها خود مردم بسیجی‌وار حماسه می آفرینند و امروز نیز خود مردم تلاش می کنند و مثل دوران دفاع مقدس در صحنه آمده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تأکید کرد: تقاضا دارم که تمام کارگاه ها و مراکز این‌چنینی سامان پیدا کرده و زیر نظر ستاد مبارزه با کرونا استان بوشهر فعالیت کنند و محصولات آنها نیز با رعایت تمام نکات بهداشتی تولید شود.

در این کارگاه که جهادگران بسیجی به صورت خودجوش و مردمی به صورت دو شیفت مشغول به تولید ماسک های بهداشتی هستند روزانه ۲۵۰۰ عدد ماسک تولید و در اختیار ستاد مبارزه با کرونای استان بوشهر قرار می گیرد و در آینده نزدیک نیز با اضافه شدن شیفت سوم ضمن تولید ماسک های بیشتر خط تولید دستکش نیز راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha