جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حکمت حکیمی فر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار گفت: در صورت اعلام هر یک از بخش های تصمیم گیر شهرستان در بحث مبارزه با بیماری کرونا، گروه جهادی(من القلوب) مدرسه علمیه بیجار بلافاصله آماده خدمت رسانی به جامعه است.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه به علت شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کسب و کار، اجاره بهای ۱۰ واحد تجاری مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار در اسفندماه به کسبه بخشیده شد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار گفت: این یک اقدام خداپسندانه بوده و برای رضایت پروردگار و همچنین خوشحالی هموطنانمان در این اوضاع بد، کرونایی است.

وی با اینکه دشمنان ملت ایران روسیاه‌تر از هر زمانی هستند، تصریح کرد: دشمنان دین بلافاصله بعد از تشخیص ویروس کرونا در قم ناجوانمردانه هجمه های زیادی به مقدسات و حوزه های علمیه و روحانیت وارد کردند.

حجت الاسلام حکیمی فر در ادامه سخنان خود بیان داشت: در حال حاضر خانواده های معاونان و طلاب مدرسه علمیه شهرستان بیجار در اقدامی خودجوش اقدام به ساخت ماسک در منازل خود برای مبارزه با بیماری کرونا و کمک به بخش بهداشتی می کنند که این اقدامی عام المنفعه است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طی تماس تلفنی که با فرمانده سپاه و رئیس هلال احمر و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار داشته ایم، آمادگی طلاب برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی را اعلام کرده ایم.

امام جمعه شهر توپ آغاج افزود: در صورت اعلام هریک از بخش های تصمیم گیر شهرستان در بحث مبارزه با بیماری کرونا، گروه جهادی(من القلوب) مدرسه علمیه بیجار بلافاصله آماده خدمت رسانی به جامعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha