جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کرونا

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه «ویروس کرونا» عیار مردم دوستی سلبریتی ها را مشخص کرد، ادامه داد: گروههای مردمی از جمله طلاب جهادی در کنار مدافعان جبهه سلامت، همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس، بار دیگر ایثار را معنایی تازه بخشیدند.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه زمستان بی رحمی «ویروس منحوس» عیار مردان پر ادعا را مشخص کرد،  اظهار داشت: مردم فهیم و آگاه ما هرگز بی اهمیتی سلبریتی هایی که با حمایت این مردم و استفاده از امکانات بیت المال نام و نانی برای خود به هم زدند و در گوشه ای خزیدند که صدای کمک خلق الله را نشنوند، هر گز از یاد نخواهند برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: خدمت رسانی به هموطنان در بحران ها، ماهیت افراد را عیان می کند و طوفان کرونا هم روزی خواهد خوابید و زمستان بی رحمی برخی سنگ دل که شعار مردم و ایران دوستی آنها در قضاوت عموم قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در همیشه تاریخ عمر با برکت انقلاب اسلامی بی ادعاها پای کار بوده و افرادی که با کوچکترین کمبود و مشکل نق می زنند و بی اعتنا از کنار مشکلات و درد همنوعان خود می گذرند، مردم دردمند نام آنان را از صفحه ذهن خود پاک خواهند کرد.

حجت الاسلام احمدی اظهار کرد: باور کردنی نیست که به گفته مجری برنامه «به توان ما» برخی سلبریتی ها برای حضور در این برنامه تلویزیونی، ۳۰ میلیون تومان طلب کردندکه واقعا ماهیت شعارهای مردم دوستی و داشتن مرام پهلوانی را زیر سوال بردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه «ویروس کرونا» عیار مردم دوستی سلبریتی ها را مشخص کرد، ادامه داد: گروه های مردمی از جمله طلاب جهادی در کنار مدافعان جبهه سلامت، همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس بار دیگر ایثار را معنایی تازه بخشیدند.  

حجت الاسلام احمدی در پایان گفت: به امید خدا، با همت مدافعان جبهه سلامت و غیرت انقلابی گروه های جهادی، خیّرین و در خانه ماندن مردم همراه با رعایت دستورات بهداشتی، زمستان سیاه کرونا را پشت سر خواهیم گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    0 0
    نه تنها سلبریتی ها که بقیه اقشارذ هم کاری نکردند مثلا طلاب چماار کردند شما دیدین یک طلبه یک کرونایی را نماز بخواند و در قبر بگذارد در این موقعیتفقط کادر های بیمارستان ی ان هم فقط عده ای خاص انسانیت خود را ثابت کردند بسیاری از دکتر های های خونخواتر هم خوذ را چنهان کردند و اما کسی این از جان گذشتگان را ندید واقعا چه کاری برایشان انجام داد دولت روحانی اینها دارند خود کشی می کنند و صدا و سیما فقط تعدادی از عزیزان روجانی طلبه را نشان داد که دارند بسته بندی می کنند تازه اصول بهداشتی بسته بندی را هم بلد نبودند ریا کاری را کناتر بگذارید در این موقعیت عیار انسانیب و شجاعت بضی ها نشان داده شد اقا ها و اقا زاده ها هم که در گوشه ای خزیدند و ماسک زدند و از جمعیت خود را پنهان کردند ریاکاری
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    0 0
    درود بر طلبه های عزیزی که در امور شرعی متوفیان کرونا زحمت می کشند. به نظر من کار بیمارستان را باید خود پرستاران و پزشکان و کادر ئرمانی انجام دهد .نه شاگرد امام صادق علیه اسلام . خود وظیفه طلاب ارتقای دین است .