سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شهردار

حوزه/ شهردار قزوین در دیدار با مدیر حوزه علمیه قزوین از تلاش ها و اقدامات ارزشمند حوزه استان در مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مهندس سیاوش طاهرخانی امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا، مدیر حوزه علمیه استان قزوین ضمن قدردانی از تلاشها و فعالیت‌های طلاب و روحانیون قرارگاه جهادی حوزه علمیه استان در مبارزه با کرونا، گفت: بهترین راه برای مقابله با کرونا اعمال راهکارهایی در راستای پیشگیری است و انصافاً فعالیت های طلاب جهادی در این زمینه کارساز، مثمرثمر و ارزشمند بوده است.

شهردار قزوین با اشاره به ظرفیت ارزشمند حوزه علمیه و روحانیت، بیان کرد: امروز روحانیت در بین مردم از نقش ارزشمند و برجسته ای برخوردارند و به خاطر ارتباط نزدیکی که با آحاد مردم دارند به خوبی از مشکلات وآسیب های اجتماعی اطلاع پیدا می کنند و می توانند به آن ها در حل مشکلاتشان کمک کنند و نقش روحانیت و حوزه های علمیه در این عرصه نیز تأثیرگذار است.

طاهرخانی تصریح کرد: مدیریت شهری و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین در فعالیت های فرهنگی از ظرفیت فکری و معنوی حوزه علمیه استفاده خواهد کرد.

حکمت الله داوودی، رئیس شورای شهر قزوین نیز در این دیدار گفت: مجموعه شورای شهر، فعالیت های خود را در توسعه و عمران عادلانه سطح شهر، با ارزش‌ها و معیارهای مد نظر مقام معظم رهبری، متمرکز کرده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha