شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ضدعفونی رایگان منازل با موتور

حوزه/ جمعی از طلاب جهادی اهواز، با راه‌اندازی پیک موتوری پاک‌سازی مناطق آلوده، اقدام به ضدعفونی منازل مردم به‌صورت کاملاً رایگان کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، این روزها که گروه‌های جهادی مدارس علمیه مشغول به کار هستند، برخی از طلاب جهادی نیز در کنار توجه به درس و بحث‌های طلبگی خود، اقداماتی را انجام می‌دهند که در نوع خود، ابداعی و قابل توجه است.

یکی از این اقدامات، راه‌اندازی پیک موتوری پاک‌سازی منازل است که در این طرح، مردم مناطق حصیرآباد، آسیاباد و خیابان ۲۰ متری شهرداری اهواز می توانند با یک تماس، منزل خود را به طور رایگان ضدعفونی کنند.

در این طرح، جمعی از طلاب مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در چند گروه موتوری تقسیم شده و به‌صورت رایگان درب منزل مردم مناطق مذکور حاضر شده و آنجا را ضدعفونی و پاک‌سازی می‌کنند.

بر این اساس، شهروندان گرامی می توانند با شماره ۰۹۳۰۰۹۰۳۷۳۸ تماس گرفته و پس از هماهنگ و اخذ نوبت، منازل خود را ضدعفونی کنند.

لازم به ذکر است، این گروه‌های طلبگی که هم‌اکنون هفتمین روز فعالیت خود را پشت سر گذاشته‌اند زیر نظر قرارگاه جهادی شهید علی هاشمی مسجد شهدا فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha