پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 893033
۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
کلانتر زاده

حوزه/ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از نورافشانی آسمان قم به مناسبت اعیاد شعبانیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی کلانترزاده با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی به مردم برای عدم حضور در بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر در روز طبیعت اظهار داشت: مقرر شده در این زمینه از توان نیروهای داوطلب هلال‌احمر در کمک به کارکنان شهرداری به‌منظور اطلاع‌رسانی عمومی استفاده شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه باید اقداماتی برای ترویج در خانه ماندن و افزایش تاب‌آوری مردم تا قبل از روز طبیعت صورت پذیرد، ابراز کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، آسمان قم در اعیاد شعبانیه در مکان‌های مختلف نورافشانی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اطلاع‌رسانی عدم حضور مردم با همکاری هلال‌احمر، صداوسیما و سایر دستگاه‌ها و همچنین رسانه‌ها صورت خواهد پذیرفت، تصریح کرد: یکی از اقداماتی که می‌توان صورت دارد انجام مولودی‌خوانی و سخنرانی از بلندگوهای مساجد است.

کلانترزاده با اشاره به لزوم تقویت برنامه‌های جمعی برای در خانه ماندن مردم و سرگرم شدن آنان یادآور شد: برای کنترل ورود مردم به بوستان‌ها و پارک‌ها می‌توان در کنار همکاری نیروی انتظامی از نیروهای جهادی و بسیج نیز در این زمینه کمک گرفت و با آرامش و تشویق مردم را به بازگشت به خانه‌ها هدایت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha