شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله کریمی

حوزه/ امام جمعه بابل در پیامی درگذشت آیت‌الله سید جعفر کریمی‌، رئیس شورای استفتائات مقام‌معظم‌رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین روحانی، امام جمعه بابل در پیامی درگذشت آیت‌الله سید جعفر کریمی‌، رئیس شورای استفتائات مقام‌معظم‌رهبری را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: رحلت فقیه فرزانه، عالم وارسته و گران‌قدر حضرت‌ آیت‌الله حاج‌ سیدجعفر کریمی‌ را به محضر مبارک امام عصر(عج)، رهبر معظم‌ انقلاب، حوزه‌ علمیه‌ قم، بیت‌ شریف، روحانیت استان مازندران و به‌ ویژه شهرستان‌ بابل و نیز عموم مومنین تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

این عالم بزرگ، عمر مبارک خود را مجدانه صرف فراگیری علوم‌اسلامی، تربیت شاگردان موفق و نیز خدمتگزاری به اسلام و فقه شیعه نمود و از هیچ گونه تلاشی در این رابطه دریغ نورزید. علاوه بر این علاقه‌مندی او به امام‌راحل و اندیشه انقلابی موجب شد تا آخرین لحظه عمر امام (ره) مانند یار وفاداری در کنار او قرار گرفته و تا حد وصایت مورد اعتماد امام عزیز قرار بگیرد و در این راه با مشکلات فراوانی روبرو شود و پس از آن نیز در کنار رهبر معظم انقلاب این وفاداری و همراهی را به بهترین نحو نشان داد و تمام آبرو و عزت خود را به پای امام و رهبری و انقلاب و شهدای عزیز هزینه نمود.

گرچه متاسفانه رحلت این شخصیت گران‌قدر در ایام نامناسبی جهت تکریم و تجلیل از این شخصیت فقهی و انقلابی اتفاق افتاد، لکن امت‌ اسلامی هیچ‌گاه این زحمات را فراموش ننموده و ان‌شاءالله در فرصت مناسب جهت تکریم انجام وظیفه خواهد نمود.

در پایان از خداوند متعال علو درجات برای آن فقید سعید و صبر و تحمل برای خانواده محترم خواستارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha