پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم

حوزه/ معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم گفت: در پی شیوع کرونا و ضرورت کاهش حضور مردم در شهرداری، تمام پروانه‌های ساختمانی که مهلت اعتبار آنها پایان سال ۹۸ و اوایل سال ۹۹ به اتمام می‌رسد تا ۱۶ اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، غلامرضا جانقربان با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در معاونت معماری و شهرسازی در راستای کاهش حضور مردم در شهرداری، اظهار کرد: در پی شیوع بیماری در سطح کشور و شهر قم شهرداری در حوزه‌های مختلف بخش زیادی از اقدامات را در دستور کار دارد که یکی از آنها توسعه خدمات الکترونیک برای کاهش حضور مردم در ادارات است.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم با اشاره به اتمام اعتبار برخی پروانه‌های ساختمانی در پایان سال ۹۸ و اوایل سال ۹۹ تصریح کرد: با توجه به اینکه تاکید ستاد ملی مبارزه با کرونا بر این است که مردم در خانه مانده و از تجمع بپرهیزند تصمیم بر این شد که مهلت این پروانه‌ها تا ۱۶ اردیبهشت‌ماه تمدید شود.

جانقربان با تاکید بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی توسط مردم و در زمان حضور در شهر و ادارات، خاطرنشان کرد: در این مدت هیچ عوارض و جرایم تاخیری مشمول شهروندان نمی‌شود و از شهروندان خواهشمندیم در خانه بمانند تا این مشکل حل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha